Moderator ceesv Geplaatst: 23 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 23 uren geleden Het is in ieder geval beter als niets! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden 31 minuten geleden, minplus zei: Vroeger waren ze puin, tegenwoordig doen die Michelins nauwelijks onder voor de beste zomer- en winterbanden. Toen wisselde ik jaren 2x per jaar, nu rij ik al jaren op 4-seizoenen en dat bevalt me prima. In dit artikel uit 2018 wordt ingegaan op die optie: https://www.ad.nl/auto/winterbanden-vallen-door-de-mand-op-nat-wegdek~aa4afa2c/ Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Con Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 3 uren geleden, Sprietje zei: Hè, als je in de wintermaanden naar Spanje rijdt, waarom zou je dan geen winterbanden nodig hebben? Ook heb ik tijdens de normale reis geen plek in de auto om ook nog 4 winterbanden mee te nemen. Maar iedereen lult maar wat, het beste is gewoon all weatherbanden te hebben. Dan ben je van alle problemen af. 👍 Is waar vind IK. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 6 uren geleden, bellejt zei: Rest my case en end off discussion I follow what you mean! "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) 19 uren geleden, Eduard07 zei: In dit artikel uit 2018 wordt ingegaan op die optie: https://www.ad.nl/auto/winterbanden-vallen-door-de-mand-op-nat-wegdek~aa4afa2c/ Reden waarom ik die Michelin met sneeuwvlok eronder heb want ik ga niet op wintersport. Mede op advies van mijn vorige steengoede garagist. Hoeveel dagen in het jaar zou je echt veel meer hebben aan de beste winterbanden? Bij de huidige Nederlandse winters zou je 10x moeten wisselen. 3 uren geleden aangepast door minplus taalvout 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen