Ga naar inhoud


Het 2024 weertopic.


ceesv

Aanbevolen berichten


De zon is hier nu net verdwenen. 23 graden. Warm buiten.

Hele dag zon gehad en de dag begon met een blauwe lucht.

Benieuwd hoe die eindigt. Een buitje vanavond zou niet erg zijn.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens buienradar bij jou om 7.30 en bij mij om 8 uur.

Vind het de laatste dagen mooi, overdag zon en lekkere temperatuur en 'snachts regen.

Die regen van vandaag komt wel 2 uur te vroeg want om die tijd zit ik normaal in de tuin te genieten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Eduard07 zei:

De zon is hier nu net verdwenen. 23 graden. Warm buiten.

Hele dag zon gehad en de dag begon met een blauwe lucht.

Benieuwd hoe die eindigt. Een buitje vanavond zou niet erg zijn.

Man schei uit, alle planten in mijn tuin zijn al drijvende waterplanten. Het hoeft de eerste 3 maanden niet meer te regenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Sprietje zei:

Man schei uit, alle planten in mijn tuin zijn al drijvende waterplanten. Het hoeft de eerste 3 maanden niet meer te regenen.

Snap ik!

Maar vandaag hier hele dag 23 graden met zon geweest. Als het momenteel gaat regenen, verdampt het meeste zo weer.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, minplus zei:

Volgens buienradar bij jou om 7.30 en bij mij om 8 uur.

Vind het de laatste dagen mooi, overdag zon en lekkere temperatuur en 'snachts regen.

Die regen van vandaag komt wel 2 uur te vroeg want om die tijd zit ik normaal in de tuin te genieten.

Die voorspelling rond 8 uur lijkt nou niet bepaald heftige regen te worden, Tot nu toe weer de hele dag zon en 23 graden, nog steeds.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij kunnen ook weer de tuin in  want inmiddels is de lucht helemaal opengebroken en blauw met een verspreide wolk.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk uurtje buiten maar net weer naar binnen gegaan  en de stoelkussens opgeruimd want volgens de buienradar is het aan het regenen en gaat het hard regenen. Het waait wel wat harder, moet ik zeggen, en in het westen is het wat donker en in het oosten een beetje.

In het zuiden waar de regen vandaan zou moeten komen is een wolkje te zien. Had duidelijk nog buiten kunnen blijven met de katten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...