astro iris Geplaatst: 17 januari Geplaatst: 17 januari @ceesv Waar is je locatie in Frankrijk? Hier in de Westhoek is het nu gestopt met sneeuwen en is er 1cm gevallen en de temperatuur is om 16u licht positief ( +0.2 graden)
Moderator ceesv Geplaatst: 17 januari Auteur Moderator Geplaatst: 17 januari De Dordogne, Zuid-West Frankrijk. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
astro iris Geplaatst: 17 januari Geplaatst: 17 januari Daar is het inderdaad veel warmer en dit komt onze richting uit, na weekend ook 12 graden hier . De warme lucht ligt nu wat ten zuiden van Parijs.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 januari Auteur Moderator Geplaatst: 17 januari Komende week gaan we naar + 15 Graden! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edbe Geplaatst: 17 januari Geplaatst: 17 januari (aangepast) blijft maar komen. 17 januari aangepast door edbe 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
gerrit B Geplaatst: 18 januari Geplaatst: 18 januari Toen ik vanmorgen wegreed was het in het oosten -3. Richting Deventer werd het steeds warmer tot -0,5 Daarna ging het naar beneden tot -5,5 tussen Kootwijk en Stroe In Hilversum lag er opvallend veel meer sneeuw dan elders op de route Nu in Mijdrecht nog -2,5 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 18 januari Geplaatst: 18 januari Blij met twee dekbedden 😁 Coles Corner Richard Hawley
gerrit B Geplaatst: 18 januari Geplaatst: 18 januari Ik weet niet maar dacht dat ik nog onder het zomer dekbed slaap met nu een extra dekentje. Thermostaatkraan op vorststand en het raam op een kiertje. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 januari Geplaatst: 18 januari Het is wat frisjes maar ik kan me er wel in vinden. 😁😁 De airco staat uit en 's nachts de ramen wijd los. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 18 januari Geplaatst: 18 januari Nou dat zonnetje op locatie heb ik hier ook vandaag... maar het is dan wel -3 buiten, 16 binnen. Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 18 januari Auteur Moderator Geplaatst: 18 januari Ik heb komende week een rit van 1.000 km voor de boeg naar Nederland. Tegen die tijd zal de sneeuw wel gedooid zijn. België schijnt op dit moment de nodige problemen op de weg te hebben. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 18 januari Geplaatst: 18 januari Volop zon in Groningen met strak blauwe lucht momenteel. En het dooit. De wereld is hier nog wel redelijk wit. Mooie taferelen voor de fotograaf, dus. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
astro iris Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari Op 18-1-2024 om 11:09, ceesv zei: Ik heb komende week een rit van 1.000 km voor de boeg naar Nederland. Tegen die tijd zal de sneeuw wel gedooid zijn. België schijnt op dit moment de nodige problemen op de weg te hebben. Zonder sneeuw ook altijd problemen op de weg . 3
gerrit B Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari weg???? Hebben ze in België dan wegen? Ik weet nog dat ik de 1e keer in België kwam met de auto en na een goede km de auto eerst aan de kant heb gezet om te controleren of ik nog wel banden op de velgen had zitten. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
astro iris Geplaatst: 19 januari Geplaatst: 19 januari @gerrit B Wegen wel, maar de staat ervan? Daarom plaatst men zoveel verlichting om de putten te zien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen