DigisatBelgium Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Iemand nog dit probleem? Sedert 1 december 2023 ontvang ik geen maandelijkse update meer van de uitzendrechten. Heb nooit eerder problemen hiermee gehad, ben al 3 kaar klant en alle facturen zijn betaald (met bevestiging van Canal Digitaal) maar toch ontvang ik de laatste 2 maanden niet op tijd de verdere activatie van mijn smartcard. Heb zelf ook via de website van Canal Digitaal kaart geheractiveerd (en tv aan laten staan) maar blijkt ook niet helpen. Is dit een probleem bij Canal Digitaal zelf of hebben nog meer kijkers hetzelfde probleem? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 2 januari Oplossing Delen Geplaatst: 2 januari en in wat voor toestel en/of CI-Cam of softcam gebruikt u die smartcard? Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Codx Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari (aangepast) EMM's worden vrijwel continue uitgezonden dus waarschijnlijk ligt dat probleem aan jou kant. Gebruik je een softcam en zo ja hoe is die ingesteld? 2 januari aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
davidv Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Ik vrees dat het bij jezelf zit. Zelf krijg ik een aantal keren per maand een nieuwe einddatum op mijn smartcard met OpenPli 9.0 en Oscam. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alias haha Geplaatst: 7 januari Delen Geplaatst: 7 januari Op 2-1-2024 om 12:21, DigisatBelgium zei: Iemand nog dit probleem? Sedert 1 december 2023 ontvang ik geen maandelijkse update meer van de uitzendrechten. Heb nooit eerder problemen hiermee gehad, ben al 3 kaar klant en alle facturen zijn betaald (met bevestiging van Canal Digitaal) maar toch ontvang ik de laatste 2 maanden niet op tijd de verdere activatie van mijn smartcard. Heb zelf ook via de website van Canal Digitaal kaart geheractiveerd (en tv aan laten staan) maar blijkt ook niet helpen. Is dit een probleem bij Canal Digitaal zelf of hebben nog meer kijkers hetzelfde probleem? Ik heb dit al een paar keer gehad, geen update heen te krijgen, zelfs niet in de originele ontvanger, contact gehad met canaldigitaal, diverse dingen geprobeerd, geen succes, uiteindelijk na 2 weken kloten nieuwe kaarten gekregen. Later had ik de oude uitgeschakelde kaarten even in de ontvanger gestoken, en de updates kwamen weer vrolijk binnen. Dus het lijkt er op dat de kaarten ook een soort van reset nodig hebben mocht dit voorkomen. You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen