MrDish Geplaatst: 5 januari Geplaatst: 5 januari Hallo leden , via het programma ; WinSCP kreeg ik een melding over een sleutel cq wachtwoorden. Hoe kan ik nu zien welke sleutel voor de gebruikersnaam is ,en welke voor het wachtwoord is. Je zou zeggen : gewoon proberen ,maar ik neem liever het zekere ,dan dat ik iets fout doe. Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 5 januari Moderator Geplaatst: 5 januari De conventie is doorgaans eerst de gebruikersnaam en daarna het wachtwoord. Of dat in jouw onderhavige waarneming het geval is kan niet vastgesteld worden met de gegevens die je met ons hier deelt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 5 januari Auteur Geplaatst: 5 januari Heb er , toen het gebeurde foto`s van gemaakt. Het gaat om ; RSA sleutel-details. Algoritme / SHA-256 / MD5 Misschien hebben jullie hier meer aan.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 januari Moderator Geplaatst: 5 januari Ik kan hier niets mee. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 5 januari Auteur Geplaatst: 5 januari wat moet ik dan plaatsen ,waar je wel verder mee kunt. mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 5 januari Moderator Geplaatst: 5 januari Wanneer een toepassing vraagt om een username en een password zal een gerechtigde gebruiker dat gevraagde verstrekt gekregen hebben. In dat geval de gevraagde informatie invoeren en gaan. Met de door jou verstrekte informatie / vraagstelling is er niet meer van te maken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 6 januari Auteur Geplaatst: 6 januari 2 minuten geleden, Tonskidutch zei: al heel veel vaker geconstateerd, tijdverlies dus Heb al contact gezocht en gemaakt met Windows. maandag ff bellen met Windows Nederland.
Tonskidutch Geplaatst: 6 januari Geplaatst: 6 januari Compleet overbodig als je de regels, die ceesv nog maar eens aanhaalde in de link die ik gaf, niet opvolgt. het is wat met die mrdish maar helderheid en duidelijke titels of informatie verstrekken zijn er nooit bij The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen