Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo leden ,

via het programma ; WinSCP kreeg ik een melding over een sleutel cq wachtwoorden.

Hoe kan ik nu zien welke sleutel voor de gebruikersnaam is ,en welke voor het wachtwoord is.

Je zou zeggen : gewoon proberen ,maar ik neem liever het zekere ,dan dat ik iets fout doe.

Mvg

• Moderator
Geplaatst:

De conventie is doorgaans eerst de gebruikersnaam en daarna het wachtwoord.

Of dat in jouw onderhavige waarneming het geval is kan niet vastgesteld worden met de gegevens die je met ons hier deelt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Heb er , toen het gebeurde foto`s van gemaakt.

Het gaat om ; RSA sleutel-details.

Algoritme / SHA-256 / MD5 

Misschien hebben jullie hier meer aan.

• Moderator
Geplaatst:

Ik kan hier niets mee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer een toepassing vraagt om een username en een password zal een gerechtigde gebruiker dat gevraagde verstrekt gekregen hebben.

In dat geval de gevraagde informatie invoeren en gaan.

Met de door jou verstrekte informatie / vraagstelling is er niet meer van te maken.

Geplaatst:
2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

al heel veel vaker geconstateerd, tijdverlies dus

Heb al contact gezocht en gemaakt met Windows.

maandag ff bellen met Windows Nederland.

Geplaatst:

Compleet overbodig als je de regels, die ceesv nog maar eens aanhaalde in de link die ik gaf, niet opvolgt.

het is wat met die mrdish maar helderheid en duidelijke titels of informatie verstrekken zijn er nooit

bij

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen