Ga naar inhoud


diseqc motor vergeet settings ?!


Gast satpower

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb sinds kort een Moteck SG2100 Diseqc motor voor de Samsung 9500.

ik heb de motor nu om te testen aangesloten naast de ontvanger liggen, zo te zien stuurt hij hem wel, alleen krijg ik maar 1 sat positie opgeslagen, stel ik daarna een andere sat in dan 'vergeet' hij die andere vervolgens.

 

Ik heb diseqc uitgezet in LNB menu (normaal heb ik nml. 3 schotels via een switch aangesloten)

Vervolgens sla ik met het sat menu 'Positioner setting' + 'user mode' alles op, maar dat doe ik blijkbaar nog ergens vout '=)

 

Wie heeft er een tip wat ik moet doen om het wel werkend te krijgen...

 

Ik gebruik hier overigens de multicas100 software, ik weet niet of dat nog invloed heeft welk OS er draait.

 

Greetz

 

***geen-reclame***

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had dit forum al doorzocht, helaas niets gevonden wat mijn probleem oploste, maar ik heb zojuist een nieuwe settinglijst gevonden, geladen en voila, nu werkt het perfect!

Misschien was de oude settinglijst die ik eerst in mijn ontvanger had wel 'corrupt' ofzo.

(sommige edit prgs schijnen niet feilloos te werken)

Deze week even een beugel maken en ik hoop hem volgende week hem op de mast te monteren.

Ben benieuwd ;-)

 

***geen-reclame***

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier een samsung met motck sg 2100,werkt perfect binnen 3 kwartier had ik alles perfect,niets aan de intellingen veranderd,alleen bij sommige satellieten een klien beetje cor.wat vervolgens perfect in het geheugen blijft.

Voor een ieder,zoek je een positioner????,neem een moteck.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad voor nog geen 90€ lijkt het mij een prima motor met besturing op de motor voor eventueel afstellen te vereenvoudigen.

(Volgens mij word hij ook nog ondere andere namen verkocht.)

 

***geen-reclame***

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...