theparasol Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari 10 minuten geleden, Con zei: Dat verbaasd mij dan weer, het verdrijft alle zuurstof om te overleven Je bent abuis. Het verdrijft de zuurstof nu juist niet. Maar lees hier even een omvangrijk verhaal over halon => Wat is Halon? Hoe werkt Halon? Is Halon legaal? Is Halon veilig? | IWOFR
boudeman Geplaatst: 13 januari Geplaatst: 13 januari Doet mij denken aan geruime tijd geleden in Zoetermeer. Daar waren 2 van de 3 fasen uitgevallen. Een wandeling leerde dat van elke drie huizen om en om er twee de kaarsen hadden branden, en het derde huis volop licht had. Iets vergelijkbaars bij de straatlantarens.
Con Geplaatst: 13 januari Geplaatst: 13 januari (aangepast) 17 uren geleden, theparasol zei: Je bent abuis. Het verdrijft de zuurstof nu juist niet. Maar lees hier even een omvangrijk verhaal over halon => Wat is Halon? Hoe werkt Halon? Is Halon legaal? Is Halon veilig? | IWOFR Het is duidelijk dat ik ooit de klok heb horen klepelen... dank voor de link. 13 januari aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen