SIMBAke Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari heb nog een ultimo4k gevonden ( na lang zoeken en gedoe )dus gaat mijn ultimo aan de kant is allemaal top , beeld is zelfs beter op mijn tv , al heb ik ( nog) geen 4K tv maar heb een vraagje over Kodi , zag dat dat mogelijk was , dus geinstalleerd , voor de streamen van Goplay die werkt , eventjes toch en dan gaat Kodi helemaal uit getest met openPLi , nog niet met andere images nog een voordeel van de ultimo4k , multiboot werkt hierop heel goed , dus ik kan Kodi nog eens testen p andere images of gaat dat nooit goed werken ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari Dat gaat nooit goed werken is misschien overdreven als commentaar, maar bedoeld voor de Vu+ ULTIMO4K is die niet. Er was een paar jaar geleden een versie van VTI met Kodi ingebakken, kun je natuurlijk eens naar kijken als je het via Multiboot erin zet. Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Tonskidutch Geplaatst: 7 januari Geplaatst: 7 januari (aangepast) https://vuplus-support.org/wbb4/vtisoftware/?dir=BETA VTi 14.0.X inc. Kodi voor het downloaden wel even aanmelden. ciao ciao p.s. het is wel gebaseerd op een ouder image vti 14 ik had hem destijds heel kort getest 7 januari aangepast door Tonskidutch bleu Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
SIMBAke Geplaatst: 10 januari Auteur Geplaatst: 10 januari het werk zowaar in openATV en open BH , alleen een paar probleempjes : met de goplay app , geluid hapert met de vrtmax app , geluid is te snel , of video ? ben crabbé klinkt als de smurfjes VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari Nou jij blij toch? Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
SIMBAke Geplaatst: 12 januari Auteur Geplaatst: 12 januari Op 10-1-2024 om 13:31, Tonskidutch zei: Nou jij blij toch? beetje VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen