Sprietje Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Koude dagen op komst. Nieuwe uitvinding komt net op tijd. Tijd om je huis gratis te verwarmen met kinetisch moleculaire verwarming. CV-ketel en warmtepompen overbodig. Ook je auto sneeuw en ijsvrij. 3
Psychosammie Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Zo. Energieprobleem opgelost. Kunnen die lelijke windmolens ook gelijk tegen de vlakte. Werkt alleen niet als er geen zon is. Gelijk 3 gekocht. Samen met mijn Biostabil kan mij niks meer gebeuren dit jaar. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: 8 januari Moderator Geplaatst: 8 januari Grappig, weet je wie de Biostabil ook droeg? https://nl.wikipedia.org/wiki/Bioregulator Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Ik draag er vier. 😁 The Crying Cowboys Aaron Rux
Psychosammie Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Geweldige photoshop trouwens. In het plaatje rechtsonder is te zien dat dat ding ook gelijk je garagedeur een ander kleurtje geeft. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 😁 rood van de hitte zeker The Crying Cowboys Aaron Rux
Psychosammie Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 7 minuten geleden, ceesv zei: Grappig, weet je wie de Biostabil ook droeg? Ik zie nog regelmatig mensen lopen met iets wat erop lijkt. Misschien is het gewoon een sieraad, ik vraag er maar niet naar. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Psychosammie Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 10 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ik draag er vier. Zal wel gewoon een enkelband zijn 🤣 1 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Sprietje Geplaatst: 8 januari Auteur Geplaatst: 8 januari 21 minuten geleden, Psychosammie zei: Zo. Energieprobleem opgelost. Kunnen die lelijke windmolens ook gelijk tegen de vlakte. Werkt alleen niet als er geen zon is. Werkt ook als er geen zon is. Er zit namelijk een lithium batterij in die opgeladen wordt door een klein zonnepaneeltje.
Tonskidutch Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari maar die enkelband werkt wel hoor The Crying Cowboys Aaron Rux
Psychosammie Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari (aangepast) 10 minuten geleden, Sprietje zei: Werkt ook als er geen zon is. Er zit namelijk een lithium batterij in die opgeladen wordt door een klein zonnepaneeltje. Dat is op het filmpje niet te zien. Hij gaat pas draaien als hij in de zon gezet wordt. 3 minuten geleden, Tonskidutch zei: maar die enkelband werkt wel hoor Was jij die uithaler? 8 januari aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari @Sprietje, bij de BMW zit die verwarming gewoon ingebouwd hoor. The Crying Cowboys Aaron Rux
Psychosammie Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 1 minuut geleden, Tonskidutch zei: bij de BMW zit die verwarming gewoon ingebouwd hoor. Was toch een extra optie met abonnement? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Zelfs de DAF 33 had ingebouwde verwarming... Maar als je zo op de bank ligt (roman style) en een paar liflafjes naar binnen werkt dan koop je natuurlijk graag dergelijke actie producten via je credit card bij tell sel. The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen