Tonskidutch Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari https://www.telegraaf.nl/financieel/1362224601/rechtbank-beveelt-ontmanteling-van-geplaagde-vastgoedreus-evergrande als je het kort en klein slaat kun je ook geen vorderingen aan hun adres meer stellen, slim hè die Chinezen. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Sprietje Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari (aangepast) Nieuwe uitvinding. Voor slechts €0.05 je was drogen. 29 januari aangepast door Sprietje
Tonskidutch Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari uh ik betaal helemaal niks aan het drogen van mijn wasgoed dat is nog eens innovatief toch 1 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Sprietje Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari Met deze malle molen is de was gemiddeld in 2 uur droog in huis wordt er gezegd. Met een gewoon wasrek duurt het flink wat langer.
gerrit B Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari En dat vocht heb je dan in huis, vocht wat je samen met warmte af moet voeren, vocht dat je bij het stoken op moet warmen enz. Dan is een waslijntje op het balkon toch een stuk handiger en goedkoper. En dat het langer duurt???? Dan hoef ik 2 uur later ook niet meteen de was op te vouwen maar kan het wachten tot morgen 😉 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari Hangen op het balkon betekent harde baddoeken. Ben ik bepaald niet dol op. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari Gewoon in de wind hangen zijn ze een stuk zachter en hier op het balkon waait het bijna altijd wel. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Mojo Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari 4 uren geleden, Sprietje zei: Met een gewoon wasrek duurt het flink wat langer. Tenzij je de ventilator er op zet dan is het met 2 uurtjes droog🙃 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Penthe Geplaatst: 29 januari Geplaatst: 29 januari Ik heb hier een luchtontvochtiger staan die 10 liter vocht per 24 uur uit de lucht haalt en die heeft ook een optie om de was te drogen, dan kan de was binnen snel drogen als het weer buiten wat minder fraai is.
Tonskidutch Geplaatst: 30 januari Geplaatst: 30 januari (aangepast) Wat een vondst zeg, wel een puntje van kritiek helaas. Er hangt niets aan tijdens de demonstratie, zal der wel allemaal van af flikkeren met echt nat wasgoed en dan kan het meteen weer in de wasmachine... Overigens wie heeft plek voor zo'n ding. Als je het nu aan het plafond kan hangen heb je der in de zomer ook wat aan zo nu serieus bericht: https://www.nrc.nl/nieuws/2024/01/29/wie-heeft-er-het-meeste-recht-op-de-schaarse-afslank-pil-a4188271 Ozempic om af te slanken, dat heeft zin 😁 30 januari aangepast door Tonskidutch blauw Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Sprietje Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari Nederlandse Dakar-legende Jan de Rooy (80) overleden.
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari Ja hij kwam regelmatig langs ons oefenterrein van de kazerne Oirschot voorbij gedenderd met z'n DAF. toch een mooie leeftijd Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Sprietje Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari Ja, dat waren nog eens tijden. Een truck met een aparte motor voor de voorwielen en een aparte motor voor de achterwielen. Die Daf Turbo Twin ging harder dan de snelste personenwagens. Jammer dat ze dat ongeluk toen kregen.
Tonskidutch Geplaatst: 1 februari Geplaatst: 1 februari https://www.hln.be/buitenland/kijk-stamelende-zuckerberg-tijdens-hoorzitting-over-verwoestende-impact-van-sociale-media-voor-kinderen-het-spijt-me~a5899ad6/ op het matje geroepen , tja zo moets het ook komen Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Eduard07 Geplaatst: 1 februari Geplaatst: 1 februari Met spijt is die a-sociale ellende nog lang niet opgelost! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen