Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Er werden inderdaad nog wat miljarden stukgeslagen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 2 minuten geleden, ceesv zei: Die stelling heb je de afgelopen dagen vaker gebezigd, maar deze groep is nog geen 12 jaar aan het regeren, ze zijn net begonnen. Dus geef het even tijd. Wat mij betreft. Maar die gunnen ze zichzelf kennelijk niet. Zojuist, ceesv zei: Er werden inderdaad nog wat miljarden stukgeslagen. Met volle instemming van het hoogste orgaan: het parlement. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gerard 76 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 7 minuten geleden, Eduard07 zei: Wat mij betreft. Maar die gunnen ze zichzelf kennelijk niet. Met volle instemming van het hoogste orgaan: het parlement. Gunnen ze? Zoals ik het zie heeft alleen het nsc moeite met kabinet Schoof. De andere 3 willen verder aan het werk.
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 minuut geleden, Gerard 76 zei: De andere 3 willen verder aan het werk. De VVD is zeer verdeeld. Niet voor niets staan ze opnieuw op verlies in de peilingen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen