Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Er werden inderdaad nog wat miljarden stukgeslagen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
2 minuten geleden, ceesv zei:

Die stelling heb je de afgelopen dagen vaker gebezigd, maar deze groep is nog geen 12 jaar aan het regeren, ze zijn net begonnen.

Dus geef het even tijd.

Wat mij betreft.

Maar die gunnen ze zichzelf kennelijk niet.

Zojuist, ceesv zei:

Er werden inderdaad nog wat miljarden stukgeslagen.

Met volle instemming van het hoogste orgaan: het parlement. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
7 minuten geleden, Eduard07 zei:

Wat mij betreft.

Maar die gunnen ze zichzelf kennelijk niet.

Met volle instemming van het hoogste orgaan: het parlement. 

Gunnen ze?

Zoals ik het zie heeft alleen het nsc moeite met kabinet Schoof.

De andere 3 willen verder aan het werk.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Gerard 76 zei:

De andere 3 willen verder aan het werk.

De VVD is zeer verdeeld.

Niet voor niets staan ze opnieuw op verlies in de peilingen.

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

De samenleving is ook verdeeld!

Dus het is niet raar dat de politiek of het kabinet ook verdeeld is.

Als ze nu gewoon deden wat ze moeten doen, regeren + oplossingen leveren + financiën op orde brengen + ons milieu redden vind ik het al prima :rolleyes:

All The Ladies

Fat Boy Slim

Geplaatst:
38 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Als ze nu gewoon deden wat ze moeten doen, regeren + oplossingen leveren + financiën op orde brengen + ons milieu redden vind ik het al prima :rolleyes:

Dat is wel erg veel gevraagd van een vechtkabinet vol onervaren politici! 🫣

Geplaatst:

De ervaren politici hebben bewezen het land niet naar wens van de bevolking te leiden met als gevolg een ommezwaai welke niet te negeren is, hoe graag vele politici zoals Timmermans, Klaver en Jetten, en v Baarle,  dit ook zouden willen.

Resultaat is inderdaad onervaren mensen.

Natuurlijk kan het genegeerd worden, en kunnen we net zolang verkiezingen uitschrijven tot de uitslag voor bovenstaanden acceptabel is, maar daarmee steek je een middelvinger op naar een jarenlang groter wordende groep mensen welke zich niet gehoord voelen.

Geplaatst:
11 minuten geleden, Gerard 76 zei:

maar daarmee steek je een middelvinger op naar een jarenlang groter wordende groep mensen welke zich niet gehoord voelen.

De meerderheid stemde geen pvv en lijkt dat nog steeds niet te gaan doen.

Die zit te nog steeds wachten op levering van gedane verkiezingsbeloftes. Niet op twittersessies over burgemeesters.

De pvv floreert bij ontevredenheid. Die wordt door de partij ondertussen elke dag actief aangewakkerd, trouw geholpen door partijorgaan De Telegraaf.

De fabeltjesfuiken van Lubach draaien daarbij op volle toeren.

De pvv ministers hebben ondertussen nog geen begin gemaakt van het uitvoeren van hun beloftes. Doen ze wel iets voor hun geld?

De pvv functioneert waarschijnlijk het beste in de eeuwige oppositie. Rutte lijkt gelijk te krijgen.

• Moderator
Geplaatst:

Het is nog even wennen aan de nieuwe werkelijkheid voor jou, maar dat gaat je lukken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
54 minuten geleden, Gerard 76 zei:

tot de uitslag voor bovenstaanden acceptabel is

een boute uitspraak met 97 pagina's meningen en opinies over de gebeurtenissen op de wereld

zonder n

Maar goed ik had mijn hoop al gevestigd op

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Als ze nu gewoon deden wat ze moeten doen, regeren + oplossingen leveren + financiën op orde brengen + ons milieu redden vind ik het al prima

wie dat doet zal mij worst wezen, bovendien hoorden we van Schoof gisteren om half twaalf dat er geen racisme, discriminatie en antisemitisme is.

All The Ladies

Fat Boy Slim

Geplaatst:

Voor zover ik het kan zien willen ze van alles alleen wordt dit telkens afgeschoten door de oppositie en omdat ze in de 1e kamer geen meerderheid hebben kunnen ze zo telkens weer opnieuw beginnen.

Dus over 1,5 jaar er voor zorgen dat ze ook in de 1e kamer een meerderheid krijgen zodat ze hun plannen ook uitgevoerd kunnen krijgen en de kans krijgen te laten zien wat ze voor ogen hebben.

Het 1e waar ze dan eens voor moeten zorgen is dat de oppositie niet de kans krijgt om op elke slak zout te leggen, staat er 1 letter verkeerd of wordt er ergens 1 verkeerde uitspraak gedaan dan gaan we vervolgens weer 2 weken ouwehoeren en mag iedereen zijn/haar plasje er weer over doen, is er weer crisisberaad en schieten we totaal niets op.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:
7 minuten geleden, ceesv zei:

Het is nog even wennen aan de nieuwe werkelijkheid voor jou, maar dat gaat je lukken.

Is het niet eerder andersom?

De pvv heeft tot nu toe niks anders moeten doen dan beloftes inslikken.😆

Geplaatst:
8 minuten geleden, gerrit B zei:

Het 1e waar ze dan eens voor moeten zorgen is dat de oppositie niet de kans krijgt om op elke slak zout te leggen, staat er 1 letter verkeerd of wordt er ergens 1 verkeerde uitspraak gedaan dan gaan we vervolgens weer 2 weken ouwehoeren en mag iedereen zijn/haar plasje er weer over doen, is er weer crisisberaad en schieten we totaal niets op.

Aan die beschrijving voldeed ook de vorige oppositie, met Wilders urenlang op het spreekgestoelte.

Al vergeten?

Geplaatst:

Niet vergeten er wel een geërgerd.

Daarnaast spreekt Wilders blijkbaar wel dat uit wat veel Nederlanders willen gezien hij nu wel de grootste partij is in Nederland.

Dus wil je dat dit verandert dan zal je hem de kans moeten geven om te laten zien wat hij kan om te voorkomen dat ze straks kunnen roepen "ja aan ons heeft het niet gelegen, wij wilden van alles maar de oppositie heeft alles geblokkeerd" en daardoor mogelijk nog groter worden.

Dus nu voorbereidingen treffen voor het invoeren van een kiesdrempel en het mogelijk maken voor nieuwe partijen die nog moeten kunnen groeien om deel te nemen maar groeien ze niet bij de volgende verkiezingen dan is het einde verhaal.

Dus terug naar max 10 partijen ipv. al die splinter partijtjes die allemaal recht op spreektijd hebben om zo alles weer beheersbaar te krijgen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen