dutchandrew Geplaatst: zaterdag om 13:10 Geplaatst: zaterdag om 13:10 Beter laat dan nooit: https://www.nd.nl/nieuws/politiek/1246655/alexander-pechtold-kritisch-over-woke-en-over-zichzelf-ik-heb#closemodal
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 13:13 Geplaatst: zaterdag om 13:13 Geen hond begrijpt wat woke is... of mensen het begrijpen betwijfel ik zeer. wakker geworden, na welke nachtmerrie? Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 13:15 Geplaatst: zaterdag om 13:15 of is het wakker worden in een nachtmerrie? Coles Corner Richard Hawley
gerrit B Geplaatst: zaterdag om 13:46 Geplaatst: zaterdag om 13:46 14 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ik begrijp niet goed wat je daar mee wilde zeggen in samenhang / context met voorgaande commentaren. zal aan mij liggen, of heb je er nog een ruimere uitleg over? Om te voorkomen dat we zoals nu te veel splinter partijen krijgen dus terug naar max 10 partijen. Echter ook deze splinterpartijen hebben kiezers die op hun stemmen en om die niet geheel verloren te laten gaan kunnen deze splinterpartijen met ideeën die vaak toch al heel veel op elkaar lijken (maar toch net iets anders zijn) samen gaan werken om zo samen toch zo groot te zijn dat ze bij de max. 10 partijen kunnen horen en zo alsnog hun stem laten horen. Op dit moment zijn er nl. maar liefst 64 verschillende partijen (landelijk en/of regionaal) met allemaal hun eigen ideeën en wensen. Mijn vader zei dan ook altijd "als ze een scheet dwars hebben zitten beginnen ze al een eigen partij" en daar lijkt het toch ook wel aardig op. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 18:56 Geplaatst: zaterdag om 18:56 7 uren geleden, ceesv zei: Je bewijst de stelling zelf! Potje jijbakken? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 19:18 Geplaatst: zaterdag om 19:18 https://www.nu.nl/tech/6335367/elon-musk-wil-2-biljoen-dollar-besparen-bij-overheid-vs-bijna-onmogelijk.html Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 20:25 Geplaatst: zaterdag om 20:25 https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/flexflitsers-flitsen-zich-suf-hier-staan-de-meest-actieve-flexflitspalen-van-nederland/?referrer=https://www.bing.com/ Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: zaterdag om 22:23 Geplaatst: zaterdag om 22:23 De vraag is alleen is het er veiliger op geworden met zo'n flitspaal of is het alleen de kas spekken en maakt het voor de verkeersveiligheid weinig tot niets uit? Vooral de flitspaal bij Voorst richting Apeldoorn is voor velen een doorn in het oog. De gehele weg is klaar na het verbreden van 2 naar 4 banen, juiste strepen staan op de weg, bermen zijn klaar, vangrails staan er allemaal en er zijn geen werkzaamheden meer (al weken lang niet) toch nog steeds een snelheidsbeperking van 90 en mag je pas een paar km verderop waar het weer 2 baans wordt 100 of 120 en al die tijd staat die flitser daar. Daarnaast waren er tijdens de verbreding steeds andere snelheden, dan mocht je 90 een dag later nog maar 70 een week later weer 90 en een paar dagen later weer 70, dan weer 90, dan weer 70 en het wisselde soms per dag. 1 keer niet goed opletten en je had weer een prent. Van de 4 die ik er daar opgelopen heb (allemaal 2 to 5 km te snel) er wel 3 ongeldig kunnen laten verklaren en niet hoeven te betalen, dus het loont zeker om bezwaar aan te tekenen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: zondag om 07:05 Geplaatst: zondag om 07:05 8 uren geleden, gerrit B zei: Van de 4 die ik er daar opgelopen heb (allemaal 2 to 5 km te snel) er wel 3 ongeldig kunnen laten verklaren en niet hoeven te betalen, dus het loont zeker om bezwaar aan te tekenen. Ik vraag me ook regelmatig af welke verkeersveiligheid bepaalde flitspalen dienen, terwijl over aanvragen van burgers op een bepaalde plek er eentje te plaatsen, moeilijk wordt gedaan. Terwijl juist daar aantoonbaar slachtoffers vallen door de verkeerssituatie. Als ik weet dat er verderop een flitspaal staat, zet ik de snelheid een paar km onder de maximaal toegestane snelheid op de cruise control. Er zijn dan soms wel weer domoren, die mij vervolgens geïrriteerd met een enorme straal gas gaan passeren, om daardoor vervolgens even verderop in de prijzen te vallen. 🤣 De flexflitsers zijn oké, zolang ze maar op plekken komen te staan waar ze aantoonbaar de veiligheid bevorderen. Het feit dat de locaties van flitsers publiekelijk gedeeld mogen worden, vind ik wel contraproductief. Ben benieuwd op welke grond(en) jouw bonnen zijn verscheurd, want dat doet het CJIB niet snel, is mijn ervaring. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: zondag om 08:16 Geplaatst: zondag om 08:16 1 uur terug, Eduard07 zei: Er zijn dan soms wel weer domoren, die mij vervolgens geïrriteerd met een enorme straal gas gaan passeren, om daardoor vervolgens even verderop in de prijzen te vallen. O jij was dat... maar serieus veiligheid in het verkeer wordt niet door een snelheidsbeperking op een verkeersbord dan wel een flitspaal veroorzaakt veiligheid ontstaat door opletten en goed anticiperen, zo werd mij dat aangeleerd in 1979 no dope, no coke, no alcohol, no phone, no medicines, no mother in law in the car Coles Corner Richard Hawley
gerrit B Geplaatst: zondag om 08:26 Geplaatst: zondag om 08:26 1 uur terug, Eduard07 zei: Ik vraag me ook regelmatig af welke verkeersveiligheid bepaalde flitspalen dienen, terwijl over aanvragen van burgers op een bepaalde plek er eentje te plaatsen, moeilijk wordt gedaan. Terwijl juist daar aantoonbaar slachtoffers vallen door de verkeerssituatie. simpel, dat levert gewoon niet genoeg op. 1 uur terug, Eduard07 zei: Als ik weet dat er verderop een flitspaal staat, zet ik de snelheid een paar km onder de maximaal toegestane snelheid op de cruise control. zo doe ik dat ook maar dan gewoon op de snelheid wetende dat mijn auto zo'n 3 km minder aangeeft dan de werkelijke snelheid dus ik zit altijd goed. 1 uur terug, Eduard07 zei: Ben benieuwd op welke grond(en) jouw bonnen zijn verscheurd, want dat doet het CJIB niet snel, is mijn ervaring. de 1e omdat de borden voor de snelheidsaanduiding in een ander wegvak waren aangegeven dan waar de flitser stond de andere 2 omdat men door alle snelheidswisselingen op dat traject ook wel eens vergeet een bord weg te halen en dan krijg je een bord 70 en 30m verderop weer een bord 90 terwijl men op 70 gaat controleren. 1 uur terug, Eduard07 zei: Het feit dat de locaties van flitsers publiekelijk gedeeld mogen worden, vind ik wel contraproductief. Het gaat er toch niet om om zoveel mogelijk bonnen uit te schrijven maar om de verkeersveiligheid? Alleen heb je dan van die piraten die voor de flitser afremmen en na de flitser meteen het gaspedaal weer intrappen en die zou men moeten pakken met onopvallende auto's maar of die er zijn en hoeveel dat weet je niet want ze zijn immers onopvallend. Denk alleen nog veel te weinig als ik zie hoe ze me regelmatig voorbij rijden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: zondag om 08:53 Geplaatst: zondag om 08:53 23 minuten geleden, gerrit B zei: Alleen heb je dan van die piraten die voor de flitser afremmen en na de flitser meteen het gaspedaal weer intrappen Precies dat! Even verderop staat hier ook een flitspaal en ik hoor aan het geluid van de motoren waar de voertuigen zich precies bevinden. Trajectcontroles op snelwegen zijn in dit verband zo gek nog niet. In het noorden zijn er ook een paar (o.a. bij Oosterwolde/Friesland) en ik word daar "aanmerkelijk minder" ingehaald als ik 100 rijd. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mojo Geplaatst: zondag om 10:09 Geplaatst: zondag om 10:09 1 uur terug, Eduard07 zei: Trajectcontroles op snelwegen zijn in dit verband zo gek nog niet Is net zoiets als een werkgever die jou de hele dag in de gaten houd. Ik bedoel: als je maar lang genoeg iemand kijkt zie je altijd wel een foutje. Waar het eigenlijk om gaat is om de notoire hardrijders eruit te pikken en dat kan volgens mij alleen maar door surveillance. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: zondag om 10:19 Auteur Moderator Geplaatst: zondag om 10:19 Frankrijk stopt met trajectcontroles, kost teveel, levert te weinig op! https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/frankrijk-zet-streep-door-trajectcontroles/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: zondag om 10:24 Geplaatst: zondag om 10:24 in Belgie zetten ze er massaal bij want daar verdienen politici veel geld mee onrechtstreeks. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen