Moderator ceesv Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 11 uren geleden Vakantiepark De Oude Molen in Groesbeek verhuurt aan het COA 20 stacaravans voor zestienduizend euro per stuk per maand. Burgemeester grijpt in op vakantiepark Groesbeek: ’Maandelijks 16.000 euro per stacaravan voor asielzoekers is onverantwoord’ https://www.telegraaf.nl/nieuws/463292821/burgemeester-grijpt-in-op-vakantiepark-groesbeek-maandelijks-16-000-euro-per-stacaravan-voor-asielzoekers-is-onverantwoord Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Op 24-11-2024 om 10:27, Tonskidutch zei: https://nos.nl/artikel/2545726-kosten-noodnachtopvang-asielzoekers-lopen-in-miljoenen de wereld op z'n kop uh ik zou als asielzoeker het geld vragen en naar een penthouse suite in het MGM Bellagio Hotel trekken dat kost je maar 1800$ per nacht. Als de asielzoeker zegt dat hij voor "pleasure" de USA bezoekt komt het goed 😁 Zo zie je maar, er zijn betere alternatieven. 16.000€ daar koop je der één tweedehands voor Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
cookie monster Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden https://www.hln.be/nieuws/belg-38-in-levensgevaar-na-bizar-ongeval-waarbij-hij-naakt-achter-het-stuur-zat~a131084e Al bijna 1 week geleden !! HR 20-11-24 , 14:17 Laatste update: 20-11-24 , 14:34 Bron: 20 Minuten, NAU, Kantonpolizei Aargau Nou , ik ben sprakeloos , asjemenou , die moet wel van de wereld weg zijn 😬 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 5 uren geleden, ceesv zei: Vakantiepark De Oude Molen in Groesbeek verhuurt aan het COA 20 stacaravans voor zestienduizend euro per stuk per maand. Burgemeester grijpt in op vakantiepark Groesbeek: ’Maandelijks 16.000 euro per stacaravan voor asielzoekers is onverantwoord’ https://www.telegraaf.nl/nieuws/463292821/burgemeester-grijpt-in-op-vakantiepark-groesbeek-maandelijks-16-000-euro-per-stacaravan-voor-asielzoekers-is-onverantwoord Aasgieren a la Van Lienden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik zou toch eerder de ronduit absurde manier van werken door het COA ter discussie willen stellen. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Met bed, bad, brood, schone kleren en een veilige plek zou iedere echte vluchteling toch geholpen moeten zijn? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
paardengek Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 2 uren geleden, gerrit B zei: Ik zou toch eerder de ronduit absurde manier van werken door het COA ter discussie willen stellen. Daar ben ik volledig mee eens Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Hoog tijd dat daar eens flink ingrepen wordt en de geldkraan dicht gedraaid wordt. kosten asielopvang gestegen naar 2,7 miljard 2,7 miljard dat is 2.700.000.000 dat gedeeld door het aantal asielzoekers 64300 is een slordige 40.000 euro per asielzoeker. Het wonen in een woonzorgcentrum kost tussen de 2000 en 2300 euro per maand of wel 24.000 tot 28.000 per jaar. Dus we geven meer geld uit aan een asielzoeker dan aan onze eigen hulpbehoevende bejaarden. Krijg je dan bedragen te horen van 16.000 per maand per caravan of zoals in een vakantiepark hier in de buurt waar vakantiewoningen (die volledig ingericht waren en zo werden verhuurd aan vakantiegangers) volledig gestript zijn en al het meubilair ed. de container is ingegaan om plaats te maken voor nieuw dan ga je toch wel vraagtekens zetten bij de efficiëntie van het COA en wie hier allemaal een dik belegde boterham aan overhoudt. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen