Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Hoe lang is er al een klimaat en hoelang houden we dat bij? Allemaal drama om de burger verder uit te kunnen knijpen. Ere is wel iets aan de hand maar hebben we in de middeleeuwen ook niet druiven laten groeien omdat het zo warm was gedurende meerdere jaren?

• Like 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Precies dat.

RTL nieuws met klimaatgemiddelde temperaturen 

Als t 25 graden is krijgt dat een rode kleur alsof t niet goed is.

Dat geneuzel is puur voorbereidend om je nog meer geld afhandig te maken.

• Like 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1

Geplaatst:

Een vraag blijft toch onbeantwoord.

De aarde warmt op door CO2 en andere broeikas gassen en dat komt volgens sommigen allemaal uitsluitend door auto's, agrarische sector, industrie enz.

Hoe kan het dat in de periode dat de corona epidemie uitbrak het enige jaar is dat het plots kouder werd?

Reden er toen geen auto's?

Hielden alle koeien, varkens en kippen hun scheten plots in?

Werd er plots niets meer geproduceerd door de industrie?

Werden er geen groente/bloemen meer gekweekt in alle kassen?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Het is volkomen onzinnig om het op 1 jaar te bekijken. Je bent dan volkomen onwetenschappelijk aan het onderbuiken. Vijftig jaar geleden was er ook wel eens een warm of koud jaar. Het gaat om de algemene trend.

• Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

• Moderator
Geplaatst:

In de nacht koelt de donkere kant van de aarde 10 of meer graden af en dat in enkele uren.

Bij daglicht stijgt de temperatuur binnen enkele uren weer significant.

Zou de temperatuur op aarde dat toch veel meer door de zon bepaald worden?

Het kantelen van de aardas betekent dat wij steeds meer richting "evenaar" aan het opschuiven zijn.

Het periodiek veranderen van de warme golfstroming verandert ook ons klimaat.

Iets wat al vele eeuwen aan de gang is, Groenland was in de oudheid tropisch.

In plaats van ertegen vechten kunnen we ons beter voorbereiden op die hogere temperaturen en het omarmen.

En een oud gezegde is, alles wat omhoog gaat komt ook ooit weer omlaag.

• Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
1 uur terug, minplus zei:

Het complotdenken viert weer hoogtij....

Vertel,  hetgeen ik aangaf is een feit

Ben geen agenda2030 aanhanger en geloof er ook niet in mocht je dat bedoelen 

Wat ik aangeef is dat het klimaat een nieuwe melkkoe is in Nederland 

We zetten onszelf finaal op slot en vergooien onze toekomst, en nog erger, die van onze kinderen.

Zodra de grens naar NL wordt overgestoken doemen er diverse problemen op.

De aarde bestaat miljoenen jaren en wij denken dat Nederland met miljarden euro’s het tij kan keren of vertragen.

Dat is een utopie.

Leer ermee leven en omgaan en we moeten ons aanpassen.

• Like 2

• Moderator
Geplaatst:

Schrikbarend nieuw onderzoek: één sigaret kost je 20 minuten van je leven.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1795474804/schrikbarend-nieuw-onderzoek-een-sigaret-kost-je-20-minuten-van-je-leven

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
39 minuten geleden, minplus zei:

Het is volkomen onzinnig om het op 1 jaar te bekijken. Je bent dan volkomen onwetenschappelijk aan het onderbuiken.

Kan allemaal maar wel bijzonder toevallig dat het net dat jaar was en geen ander jaar.

Dat zal wel weer afgedaan worden als complot theorie, maar was dat jaar de lucht plots niet veel blauwer? Was het water plots niet veel helderder/schoner? Werden er niet plots vissen in water waargenomen die men er normaal nooit zag? 

Geplaatst:
11 minuten geleden, ceesv zei:

een-sigaret-kost-je-20-minuten-van-je-leven

je zal maar ketting roker zijn 😁

Maar vraag me ook af hoe oud mijn overgrootvader dan wel niet geworden zou zijn zonder te roken 😲.

Met roken van sigaretten/sigaren en pruimtabak en het stoken van turf, kolen en hout is hij nl. 101 geworden.

• Moderator
Geplaatst:

Tja, de sigaret van tegenwoordig is niet de tabak van vroeger.

Tegenwoordig wordt de tabak aangemengd met een melange van smaakversterkers en aroma's.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen