Gerard 76 Geplaatst: 30 november 2024 Geplaatst: 30 november 2024 6 uren geleden, Eduard07 zei: Ongetwijfeld, maar volgens mij is dit kabinet nog steeds aan het zoeken naar een "dragende motivering". 🤐 https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2541988-plan-pvv-en-nsc-om-syrie-deels-veilig-te-verklaren-is-wishful-thinking Je blijft je mening maar herhalen. Word je niet moe van jezelf? En maar blijven schoppen net een klein kind wat z’n zin niet gekregen heeft. Ik heb een tip voor je: Probeer wat meer van het leven te genieten zolang je dit in gezondheid kunt doen. Het leven is te kort en te dierbaar om je hier druk over te blijven maken. 1 1
dutchandrew Geplaatst: 30 november 2024 Geplaatst: 30 november 2024 https://www.telegraaf.nl/nieuws/342626679/met-dit-alarmsysteem-willen-amerikaanse-wetenschappers-landen-betrappen-die-de-zon-proberen-te-dimmen
Eduard07 Geplaatst: 30 november 2024 Geplaatst: 30 november 2024 1 uur geleden, Gerard 76 zei: Het leven is te kort en te dierbaar om je hier druk over te blijven maken. Misschien hand even in eigen boezem? Tip: lees mijn posten gewoon niet als ze je niet zinnen. Fijne Kerstdagen! Geniet ervan. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 https://nos.nl/artikel/2546857-zeker-9-doden-bij-israelische-luchtaanvallen-op-zuid-libanon-ondanks-bestand nou lekker dan, 54 keer het bestand geschonden, wat heeft het nog voor zin? Enjoy The Silence Depeche Mode
gerrit B Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 Denk dat het een kip en ei verhaal is. nl. komt Israël in actie na schendingen van het bestand door Hezbollah of komt Hezbollah in actie door schendingen door Israël? Als je Trump mag geloven dan geeft deze aan dat de personen die gegijzeld zijn in oktober vorig jaar door Hamas voor zijn aantreden vrij moeten worden gelaten Quote Trump: hel breekt los als Hamas gijzelaars niet voor 20 januari vrijlaat Dus ik verwacht nog heel wat gedoe daar in de regio en dat men eerder op Mars staat dan dat daar een definitieve oplossing voor de gehele regio is gevonden. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 lijkt eerder op haantjes gedrag wat een hoop domme mensen die het voor anderen verzieken, Enjoy The Silence Depeche Mode
gerrit B Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 Op 27-11-2024 om 18:15, Eduard07 zei: Zuid Korea of China, me dunkt nogal verschillende regimes. Wie had het hier ook al weer over verschillende regimes? noodtoestand Zuid Korea zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 Zojuist, gerrit B zei: Wie had het hier ook al weer over verschillende regimes? noodtoestand Zuid Korea Beetje flauw commentaar met de kennis van zojuist. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 4 december 2024 Geplaatst: 4 december 2024 https://nos.nl/artikel/2546994-esa-sondes-gaan-synchroon-vliegen-om-kunstmatige-eclipsen-te-creeren als ik dat m'n lieve opa vroeger zou hebben verteld zou hij me voor gek verklaren we leven in een tijdperk waar er ook verbluffende oplossingen gevonden worden nu nog die rare mens Enjoy The Silence Depeche Mode
Erwinnaar Geplaatst: 4 december 2024 Geplaatst: 4 december 2024 https://deanderekrant.nl/nieuws/straling-in-elektrische-autos-gaat-gepaard-met-gezondheidsklachten-2024-12-03 Snap nu wel dat sommige modellen al van die gordeltrekkers hebben als een camera ziet dat een bestuurder dreigt in te dommelen...
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 de andere krant van elektrisch auto rijden krijg je buikpijn van het lachen 1 Enjoy The Silence Depeche Mode
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 https://nos.nl/artikel/2547149-pensioenfondsen-zetten-geen-handtekening-onder-afspraken-betaalbare-woning keep on dreaming Keijzer 150 Nederlandse pensioenfondsen hebben geen zin in onrendabele investeringen Enjoy The Silence Depeche Mode
Eduard07 Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 Dat weet Keijzer ook wel, maar het gaat (en de BBB) om het wijzen naar anderen als oorzaak als gouden beloften niet kunnen worden waargemaakt. Met de vuist op tafel slaan blijkt namelijk niet te werken.😉 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 Het ligt eraan wie die vuist op tafel slaat. Echter "de trutjes" in onze maatschappij hebben al gelijk een probleem met één klap op de tafel, veel te luid en te intimiderend. Ik zat zelf bij menig risico beladen gesprek over het proces en het project dat men wilde doen slagen en tot een goed einde wilde brengen. Dat werkte zeer zeker, zo'n vuistslag op tafel. 😉 Maar niet iedereen hoort aan een dergelijke tafel te zitten. Dat is het probleem. Ongelijkheid en Ongeschiktheid, dan wordt je het nooit eens. m.a.w. respect Enjoy The Silence Depeche Mode
gerrit B Geplaatst: 5 december 2024 Geplaatst: 5 december 2024 3 uren geleden, Tonskidutch zei: van elektrisch auto rijden krijg je buikpijn van het lachen Denk dat je dit kunt vergelijken met het feit dat Nokia ooit een onderzoek heeft laten doen naar straling door mobieltelefoongebruik. Mensen die de telefoon aan het linker oor hielden hadden vaker tumoren aan de linkerkant, mensen die hun telefoon aan het rechteroor hielden hadden vaker tumoren aan de rechterkant en mannen met de telefoon in de broekzak hadden vaker last van teelbalkanker. De conclusie was echter dat er geen aanwijzingen waren dat dit veroorzaakt werd door het gebruik van een mobiel. Zelfde geldt voor het wonen onder/dicht bij hoogspanningsmasten/leidingen Quote Wetenschappers weten nog niet wat het precieze verband is tussen magneetvelden veroorzaakt door hoogspanning en leukemie. Vanwege deze onduidelijkheid adviseert de Rijksoverheid gemeenten en netbeheerders om de magneetveldzone rondom hoogspanningslijnen in beeld te brengen. bron Rijksoverheid: Wonen in de buurt van hoogspanningslijnen maar ook Quote Omdat in studies van de afgelopen paar jaar het verband niet meer werd teruggevonden, heeft Nederland de kwestie onlangs opnieuw bekeken, zegt professor en ingenieur Hans Kromhout (Universiteit Utrecht). Hij is voorzitter van de commissie die een rapport (2018) voor de Nederlandse Gezondheidsraad heeft gemaakt. ‘Kinderen die in de buurt van bovengrondse elektriciteitslijnen wonen, hebben ongeveer dubbel zoveel kans om kinderleukemie te krijgen dan andere’, zegt Kromhout. ‘Dat betekent in Nederland ongeveer één extra kind met leukemie in twee jaar. In absolute aantallen is dat weinig, maar elk kind met bloedkanker is er een te veel.’ Voor een verhoogde blootstelling moet je onder de hoogspanningslijn wonen, ‘of op minder dan 100 meter afstand’, zegt Kromhout. Dus dat magnetische invloeden gevolgen hebben voor de gezondheid lijkt inmiddels wel duidelijk maar alleen het hoe en waarom dat weet men nog niet. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen