minplus Geplaatst: 5 december Geplaatst: 5 december Kun je mij een link geven naar dat onderzoek van Nokia? Kan het niet vinden. Gebruik m'n biel links en rechts en draag hem in m'n broek- of vestzak. M'n oren en kloten doen het nog heel aardig. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Erwinnaar Geplaatst: 5 december Geplaatst: 5 december 6 uren geleden, Tonskidutch zei: de andere krant van elektrisch auto rijden krijg je buikpijn van het lachen Lachen hoor. Inhoudelijk wat tegen te spreken over zo'n artikel? Ben benieuwd. De msm is heilig? 1
Tonskidutch Geplaatst: 6 december Geplaatst: 6 december https://nos.nl/artikel/2547260-russisch-zwitserse-miljardair-vult-haar-nederlandse-spaarpot-verder-aan Quote Samen met vier andere grote handelshuizen (ADM, Bunge, Cofco en Cargill) beheerst Louis Dreyfus vrijwel de gehele wereldwijde graanhandel. Het is daarnaast een grote speler in het verhandelen van onder meer rijst, koffie, katoen en suiker. citaat uit artikel NOS inflatie is een bijverschijnsel. Mercy Mercy Me Robert Palmer
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december Auteur Moderator Geplaatst: 7 december https://www.telegraaf.nl/nieuws/1317668183/live-hulpdiensten-den-haag-houden-rekening-met-twintig-slachtoffers-in-flat Grote ontploffing in Den Haag verwoest portiekflat. Gasexplosie of iets anders? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 7 december Geplaatst: 7 december Ziet er uit als een oud pand met als ik het goed zie op die foto een gas geiser aan de wand in het bovenste appartement. Of die gasleidingen op twee jaarlijkse termijn afgeperst zijn? Mercy Mercy Me Robert Palmer
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december Auteur Moderator Geplaatst: 7 december Het heeft veel weg van de explosie in Rotterdam,waar in de bedrijfsruimte onder de flats een drugslab explodeerde. Ook hier waren bedrijven onder de flats gevestigd. Er is een groot gat geslagen, en er zijn meerdere naast elkaar gelegen flats ingestort. Er zijn 10 woningen verwoest. https://x.com/DennisvanSchie/status/1865312056838074386 https://regio15.nl/nieuws/explosies/37566/gebouwbrand-overige-tarwekamp-den-haag/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 7 december Geplaatst: 7 december Om moedeloos van te worden. Wat een schade en menselijk leed. (Nog los van de maatschappelijke kosten.) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Erwinnaar Geplaatst: 7 december Geplaatst: 7 december (aangepast) Zal later wel blijken: een kansloze (zoals ceesv al aanhaalde, die drugspipo in Rotjeknor) die het niet meer zag zitten en dus de boel maar opblaast en onschuldigen meeneemt in de ellende, gelijk koren op de molen om te zeggen: we moeten van het gas af. Gebeurt te vaak en nooit in villawijken.. 7 december aangepast door Erwinnaar
Mojo Geplaatst: 7 december Geplaatst: 7 december 1 uur terug, Tonskidutch zei: Of die gasleidingen op twee jaarlijkse termijn afgeperst zijn? Waar gebeurt dat dan wel bij woonhuizen? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 7 december Geplaatst: 7 december de installateur die mijn systeem aangelegd heeft en me een onderhoud contract voor de neus hield, zei dat is verplicht kort gezegd om te zien of er lekken zijn maar ook in mijn huidige huurwoning komt elke twee jaar een installateur de CV en gasleiding checken. verder weet ik het ook niet, wat de oorzaak zal geweest zijn, er stond een vraagteken in @ceesv zijn bericht Mercy Mercy Me Robert Palmer
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december Auteur Moderator Geplaatst: 7 december Een gasexplosie blaast doorgaans de voor en achtergevel van de betreffende flat eruit. Hier is een gat van 5 woningen geslagen en zijn die woningen tot de grond ingestort. Een gaslek zou kunnen, maar dan zou er het nodige aan bijvoorbeeld vuurwerk opgeslagen moeten zijn wat ontploft is als gevolg van de gasexplosie. over een tijdje zal na onderzoek de oorzaak wel bekend worden. Op dit moment heeft men enkele gewonden naar het ziekenhuis gebracht, maar of er slachtoffers onder het puin liggen is nog niet bekend. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 7 december Geplaatst: 7 december 5 minuten geleden, ceesv zei: Een gasexplosie blaast doorgaans de voor en achtergevel van de betreffende flat eruit. Hier is een gat van 10 woningen geslagen en zijn die woningen tot de grond ingestort. Krijg een flashback van een andere explosie die onlangs gebeurd is. 9 minuten geleden, Tonskidutch zei: de installateur die mijn systeem aangelegd heeft en me een onderhoud contract voor de neus hield, zei dat is verplicht kort gezegd om te zien of er lekken zijn Dan moet er vlak achter de hoofdkraan een voorziening voor zijn. Vaak een afgedopt T-stuk You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december Auteur Moderator Geplaatst: 7 december De politie is op zoek! Bij een explosie op de #Tarwekamp #DenHaag zijn meerdere huizen verwoest en meerdere mensen gewond geraakt. Wij zijn op zoek naar getuigen die vanmorgen om 06.15 uur een auto met hoge snelheid zagen wegrijden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 7 december Geplaatst: 7 december 12 minuten geleden, ceesv zei: De politie is op zoek! Wellicht beter eerder al kunnen doen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december Auteur Moderator Geplaatst: 7 december Burgemeester vertelt dat er eerst een kleine en daarna een grote explosie was. 1e slachtoffer geborgen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen