Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 08:31 Auteur Moderator Geplaatst: maandag om 08:31 Dus wanneer de staat een supermarkt geld geeft om gezonde producten goedkoper te maken werkt dat wel, maar wanneer we gezonde producten goedkoper maken door de belasting daarop te verlagen werkt het niet. Dat is bijzonder! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: maandag om 08:50 Geplaatst: maandag om 08:50 Inderdaad! Hoe krom was het tijdens corona? Sportscholen dicht, McDonalds en supermarkten wagenwijd open. Ik twijfel aan de oprechte wil van de overheid het probleem aan te pakken. Behalve bij een belastingverhoging is er daadkracht. Zelfs in weekenden! En ook nog op een manier die niet eens legaal is. https://www.nu.nl/economie/6339041/nieuw-plan-om-vermogens-te-belasten-definitief-met-een-jaar-uitgesteld.html Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 09:03 Geplaatst: maandag om 09:03 Quote Dat adviseert de Raad voor Volksgezondheid & Samenleving (RVS) aan het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Uit het NOS bericht Dat is dus niet de OVERheid! Dat is een clubje lobbyisten met een verkeerde conclusie lees zelf maar; https://bijlagen.nos.nl/artikel-21775770/RVS_advies_gezond-in-de-bonus-16-12-2024.pdf De spil is bewegen en sport. 40 jaar geleden was werken een lichamelijke activiteit, tegenwoordig zit meer dan de helft op een stoel en beweegt veel te weinig. Wat ik destijds aan calorieën verbrande moest 4 maal daags aangevuld worden. Nu moet ik calorieën vermijden!!! Dus ik zou het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport willen adviseren dat stuk van RVS naast zich neer te leggen. Actief bewegen en sporten invoeren is belangrijker dan geld heen en weer schuiven. Mercy Mercy Me Robert Palmer
Mojo Geplaatst: maandag om 09:07 Geplaatst: maandag om 09:07 (aangepast) 17 minuten geleden, Eduard07 zei: Ik twijfel aan de oprechte wil van de overheid het probleem aan te pakken. Ze zouden, net als bij de rookwaren, waarschuwingen, enge plaatjes en hoeveelheid giftige stoffen op de zakken chips e.d. kunnen plakken. maandag om 09:08 aangepast door Mojo 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 09:11 Geplaatst: maandag om 09:11 Ja , zo'n uitgeperste kippen karkas foto op de Mora frikandellen of de foto van een geslachte koe met alle darmen en ingewanden aan een haak hangend op je ossenhaasje. Die beelden schrikken de rokers niet af hoor, alleen de niet rokers. 😁 Mercy Mercy Me Robert Palmer
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 09:12 Auteur Moderator Geplaatst: maandag om 09:12 Nee, dan werkt alleen een weekje meelopen op een afdeling voor terminaal zieken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 09:15 Auteur Moderator Geplaatst: maandag om 09:15 Pub aangeklaagd voor 500 jaar oud uithangbord aan de gevel. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1946488400/veroordeelde-terrorist-eist-geld-van-racistische-pubs-diep-beledigd Het woord Saraceen werd in de 1e eeuw na Christus gebruikt voor meerdere Arabische stammen die zich hadden verzet tegen het Romeinse Rijk. De term keerde tijdens de middeleeuwse kruistochten naar het Heilige Land (11e-13e eeuw), toen moslims regelmatig ’Saracenen’ werden genoemd. In Engeland zijn er meer dan dertig pubs die die naam dragen. Baqa wil ze stuk voor stuk aanpakken. Was er in Nederland ook niet zoiets met drogisten en "gapers"? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: maandag om 09:25 Geplaatst: maandag om 09:25 14 minuten geleden, Tonskidutch zei: foto van een geslachte koe met alle darmen en ingewanden aan een haak hangend op je ossenhaasje Dat kan niet! You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 09:39 Geplaatst: maandag om 09:39 20 minuten geleden, ceesv zei: In Engeland zijn er meer dan dertig pubs die die naam dragen. Baqa wil ze stuk voor stuk aanpakken. krijgt die Rugby club nog lastige tijden 11 minuten geleden, Mojo zei: Dat kan niet! tuurlijk kan dat maar er zijn van die mensjes die weten niet eens dat de ossenhaas van een koe komt, ze denken eerder aan een gecastreerde haas. O Ja een foto hoe ze evers castreren op je 500 gram varkens gehakt plakken kan ook. Mercy Mercy Me Robert Palmer
Eduard07 Geplaatst: maandag om 11:19 Geplaatst: maandag om 11:19 (aangepast) 2 uren geleden, ceesv zei: Nee, dan werkt alleen een weekje meelopen op een afdeling voor terminaal zieken. Zelfs dan zullen er genoeg rokende "die-hards" (😷)zijn die zullen blijven volhouden dat sommigen "domme pech hebben die "iedereen" kan overkomen. In de pauzes steken ze er gewoon weer eentje op. Zelfs samen met de (nog mobiele) patiënten, want die beweren dan "dat het nu toch niet meer uitmaakt". 🫣 maandag om 11:20 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: maandag om 11:44 Geplaatst: maandag om 11:44 Van dichtbij heb ik een vriend zien aftakelen die uiteindelijk na één jaar, in overeenstemming met arts en familie, euthanasie heeft gekozen. Zijn vrienden hebben uit sympathie en steun gelijk die sigaretten opgegeven en werden proactief inzake de gezondheid die ons wordt afgenomen door die winstgevende bedrijven. Ja dat is een korte samenvatting van hetgeen wij consumenten doormaken. Als je echt gelooft in geurparels of parfum, roken en slechte eetgewoonten moet je ook niet klagen als je die euthanasie spuitjes in je beide armen krijgt. Mercy Mercy Me Robert Palmer
cookie monster Geplaatst: maandag om 15:05 Geplaatst: maandag om 15:05 https://www.nu.nl/313373/video/amerikaanse-crimineel-komt-vast-te-zitten-in-schoorsteen.html Super 😁 https://www.telegraaf.nl/video/969724558/bizar-naakte-vrouw-begint-te-schieten-op-snelweg Halloow , wa' mankeert die ?? 😬 https://www.nu.nl/313360/video/koppel-is-oudst-getrouwde-stel-ooit.html Je bent te oud om nog te trouwen !! 🙂 En nadien .... een vechtscheiding ....😵 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: maandag om 16:05 Geplaatst: maandag om 16:05 https://www.telegraaf.nl/nieuws/471959118/man-42-spreekt-jongeren-in-hoevelaken-aan-op-vuurwerk-en-wordt-in-elkaar-geslagen-beroep-op-ouders Geweldige opvoeding !! Waarom ontploffen zulke ?? 57 minuten geleden, cookie monster zei: https://www.nu.nl/313360/video/koppel-is-oudst-getrouwde-stel-ooit.html Je bent te oud om nog te trouwen !! 🙂 En nadien .... een vechtscheiding ....😵 Klein fAutje aangepast: Je bent NOOIT te oud om nog te trouwen !! 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Thijs-Rallye Geplaatst: dinsdag om 06:02 Geplaatst: dinsdag om 06:02 (aangepast) 21 uren geleden, ceesv zei: Hoe zat het ook alweer met het lage btw tarief op fruit en andere gezonde producten? Het is onmogelijk daar een onderscheid in de te maken, de systemen kunnen dat niet aan en we hebben het personeel daarvoor niet, aldus de belastingdienst. Ondertussen spitten ze dagelijks de gegevens van duizenden kentekens die langs ANPR camera's rijden uit om te kijken of je niet stiekem prive rijdt met een lease auto. 21 uren geleden, Eduard07 zei: Ik twijfel aan de oprechte wil van de overheid het probleem aan te pakken. Dat is op meerdere vlakken zo. Een politicus heeft niks aan een oplossing, die willen enkel de weg richting een oplossing uitmelken voor eigen gewin ;). dinsdag om 06:04 aangepast door Thijs-Rallye per ongeluk dubbel
Eduard07 Geplaatst: dinsdag om 08:20 Geplaatst: dinsdag om 08:20 https://www.oost.nl/nieuws/3028437/marechaussees-gefrustreerd-door-grenscontroles-zonder-resultaat-een-schijnvertoning Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen