Ga naar inhoud


2024: Uit de krant vandaag.


ceesv

Aanbevolen berichten

Starlink haalt in de komende weken zo'n honderd satellieten uit hun baan om de aarde. Het gaat om vroege modellen van de satellieten, waarin een niet nader gespecificeerde ontwerpfout is ontdekt die leidt tot een groter risico op een toekomstig defect. De dochteronderneming van SpaceX heeft in totaal bijna 6.000 satellieten in een baan om de aarde, elk met een gemiddelde levensduur van ongeveer vijf jaar.

Hoewel de getroffen satellieten nog steeds dienst doen en manoeuvreerbaar blijven, is het volgens het bedrijf verantwoord om ze uit dienst te nemen. SpaceX plant een gecontroleerde, aangedreven afdaling voor de getroffen satellieten. Het duurt ongeveer zes maanden voordat de betreffende satellieten uit hun baan zijn genomen.

De procedure zou geen invloed moeten hebben op andere ruimtevaartuigen. Evenmin zou de service voor Starlink-klanten eronder lijden, aldus het bedrijf.

  • Like 2

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


En dat dan ontstaan door een bijeenkomst van Irritreeërs die elkaar te lijf zijn gegaan.

 

Mijn 1e reactie zou zijn "oppakken en meteen over de grens zetten" want deze groep komt nogal eens negatief in het nieuws en dan is het gedragen of ga maar ergens anders rellen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2024 om 17:52, de vrije fries zei:

Starlink haalt in de komende weken zo'n honderd satellieten uit hun baan om de aarde.

Toevallig iets te maken met de ophanden zijnde aanval van Rusland op de Oekraïne?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Penthe zei:

 

9 uren geleden, Gerard 76 zei:

En met jou velen…

 

8 uren geleden, gerrit B zei:

En dat dan ontstaan door een bijeenkomst van Irritreeërs die elkaar te lijf zijn gegaan.

 

Mijn 1e reactie zou zijn "oppakken en meteen over de grens zetten" want deze groep komt nogal eens negatief in het nieuws en dan is het gedragen of ga maar ergens anders rellen.

 

nou ik zegt het gewoon uitzetten die uitgeprocedeerde kakkerlakken, diegene niet normaal gedragen moeten ze oppakken en binnen 24 uur uitzetten.

is het nu zo moeilijk.

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

allemaal bullshit, als je naar een veiligere land kunt komen,  waarom dan weer zo misdragen....ze weten verdomd goed dat hun niks wordt aangedaan.

 

 

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Heb je die vissers uit Urk al eens gezien tijdens de corona lock down, of de boeren op de snelweg afgelopen weken?

Die steken geen toevallig geparkeerde auto's in de brand, slaan geen ruiten in en graven geen staten op om met de stenen de politie te kunnen bekogelen alleen maar omdat collega's/soortgenoten/medelander een nieuwjaarsfeest vieren in een gebouw.

aangepast door gerrit B
  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

we vergeten heel snel wat er allemaal gebeurd is

 

maar daar gaat het mij niet om, je mag boos op iemand zijn maar ze integraal als kakkerlakken te bestempelen is gewoon weg racistisch

dat is haat

 

verder zijn er zo vaak bloedige protesterende tegenpartijen dat we daarover beter kunnen ophouden

 

soit

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...