Ga naar inhoud


2024: Uit de krant vandaag.


ceesv

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden, Tonskidutch zei:

https://www.telegraaf.nl/lifestyle/1754215240/zakkenrollen-is-zo-gebeurd-hier-moet-je-volgens-de-kenner-op-letten

 

 

Zelfs als je de portemonnee in je binnenzak van je jas draagt raak je hem ongemerkt kwijt zoals m'n zwager in Rome is gebeurd.

Hans Kazan zou een dergelijke truc vast niet eens kunnen...🤔

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geplaatst: (aangepast)

Ik merk het dagelijks en zie het als een absolute waarheid en verwacht dat er heel veel zijn die hetzelfde ervaren.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Als je doelde op de staat die onze zakken rolt moet je het gewoon zeggen. Denk nu maar niet dat het beter gaat worden.

Daar ben ik het zeker mee eens, maar ik las "een"  op een andere manier.

Een verduidelijkende toevoeging ware wenselijk geweest, @gerrit B. Een misverstand mijnerzijds, als je inderdaad onze Belastingdienst bedoelt!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Denk nu maar niet dat het beter gaat worden.

Dat verwacht ik ook niet, het is en blijft gewoon schuiven met potjes want bijv. met de verlaging van het eigen risico zal voor iedereen de premie gaan stijgen dus vaak is het een sigaar uit eigen doos alleen wordt die dan in dit geval nu niet alleen betaald door de mensen die veel zorgkosten betalen maar door iedereen.

47 minuten geleden, Eduard07 zei:

Een misverstand mijnerzijds, als je inderdaad onze Belastingdienst bedoelt

Ik weet niet welk logo jij boven die blauwe brieven hebt staan maar voor mij was het heel herkenbaar.

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Den Haag gaat na aandringen van de Partij voor de Dieren niet langer paardenkoetsen inzetten bij gemeentelijke evenementen.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/958853857/den-haag-stopt-met-paardenkoetsen-moet-de-glazen-koets-dan-worden-getrokken-door-elektrische-fietsen

’Moet de Glazen Koets dan worden getrokken door elektrische fietsen?’

 

Weer een traditie om zeep geholpen!

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plasterk was en is een volledig fout figuur als premier zoals hij op onderwijs al liet zien, hoewel je de hoop had dat hij wat positiefs zou doen omdat hij uit het onderwijs kwam. Het prototype van macht corrumpeert.

Hopelijk is Schoof wel fatsoenlijk.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plasterk kreeg niks voor elkaar. 

Hij wou de provincies laten fuseren. Is hij jaren mee bezig geweest. Een belachelijk project en was tot mislukken gedoemd. Totale ontkenning van de historische identiteiten van provincies.

 

Schoof komt uit een hoek die we de komende jaren nog wel eens hard nodig konden hebben als knooppunt Europa en de rest. 

Een deel van Nederland zit nog in de ontkenningsfase.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die provincies was me bij Plasterk ontgaan maar ik had hoop op verbetering voor het onderwijs (want daar kwam hij uit) waar het de waanzin al tig jaren ten top is maar  daar leverde hij het tegendeel. Wat een in-zieke figuur, walgelijkheid ten top.

 

Van Schoof moet ik het nog zien. Ik heb giga twijfels.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwestie van ervaring in de loop der 60 jaren.  Mensen kunnen prima overkomen maar zodra ze aan de macht komen is het met de meesten...

Uitzonderingen daar gelaten.

En deze jongen ken ik totaal niet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...