Ga naar inhoud


2024: Uit de krant vandaag.


ceesv

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, ceesv zei:

Het onderzoek naar songfestivalkandidaat Joost Klein is gestopt door gebrek aan bewijs.

 

Avrotros: ’Op korte termijn in gesprek met EBU over brute diskwalificatie Joost Klein’

https://www.telegraaf.nl/entertainment/502505387/joost-klein-reageert-op-stopzetten-onderzoek-songfestival-incident-ontzettend-blij-en-opgelucht

Het is en was voor mij vrij simpel: Hoe schakel je een concurrent voor de titel simpel uit. De club is er stompzinnig ingetuind.

Dit stopzetten kon iedereen ook meteen na het festival al op z'n klompen aanvoelen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De cameravrouw naar wie zanger Joost Klein een dreigende beweging zou hebben gemaakt, overweegt het besluit van het Zweedse Openbaar Ministerie om het onderzoek naar de zaak te staken aan te vechten.

 

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1548578286/cameravrouw-overweegt-besluit-om-in-zaak-joost-klein-aan-te-vechten

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, ceesv zei:

De cameravrouw naar wie zanger Joost Klein een dreigende beweging zou hebben gemaakt, overweegt het besluit van het Zweedse Openbaar Ministerie om het onderzoek naar de zaak te staken aan te vechten.

 

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1548578286/cameravrouw-overweegt-besluit-om-in-zaak-joost-klein-aan-te-vechten

“Wat de vrouw overkwam was heel traumatiserend.”

 

Er is goed nagedacht over de gebruikte woordkeuze.

 

 

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

„Zij kwam naar Malmö om haar werk te doen op een bijzondere plek waar muziek, inclusie en diversiteit centraal staan.

Wat haar overkwam had zij niet verwacht en was zeer traumatiserend.

 

Tja, Als gevolg daarvan werd Nederland uitgesloten van deelname.

Dit gaat nog een staartje krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ceesv zei:

Tja, Als gevolg daarvan werd Nederland uitgesloten van deelname.

 

En dat was/is zeker niet traumatiserend voor betrokkenen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Joost Klein) Het is een rare vogel en het blijft een rare vogel😇

 

Jammer dat hij het nederlandse zongvestival verpest heeft!!🥶

groetjes boekkie

Dreambox  Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd.

Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder schreef ik op het zelfde thema al...

Als je hier een grote bek hebt ( of boos gebarende bewegingen maakt ) kun je met alles wegkomen.

Als je in Zweden zo door het leven wilt, met grote bek zul je het heel veel afkeuring ervaren.

Ik was er vaker en je moet supervriendelijk blijven. De opvoeding plus scholing van de Zweden is ook al meer dan 40 jaar een van de meest mensvriendelijke die ik ken.

 

 

Zwarte Piste

Famke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Gerard 76 zei:

Kun je aantonen wat volgens jou de ruk naar rechts te maken heeft met het het bezwaar maken?

Of is dit een onderbuikgevoel?

 

Ja als je meerdere verkiezingen hebt gevolgd en ook al de jarenlange onvrede met het politieke systeem, dan zie je inderdaad een ruk naar rechts.

Of dacht je dat de huidige coalitie niet de kopie is van wat mensen al jaren denken en willen?

Retorisch want we zouden het hier niet over politiek meer hebben...

Zwarte Piste

Famke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Gerard 76 zei:

VVD was in de praktijk anders jarenlang het verlengstuk van d66.

Hiervoor zijn ze afgestraft vorig jaar.

 

 

Maar ik ga off-topic.

 

 

Inderdaad, en je conclusie is bovendien  erg zwart-wit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nos.nl/artikel/2533041-niet-kunnen-slapen-door-de-hitte-koelte-ongelijkheid-steeds-groter-probleem

 

Uh een uurtje of drie in totaal geslapen vanaf 18:00 gisteren, met ventilator op laagste stand.

Maar vervelender is die slechte warmtewisselaar van mijn buurman z'n airco die een diep bromgeluid genereert, dan slaap ik helemaal niet omdat die erger is dan de witte ruis van mijn eigen ventilator.

 

nog een dag en nacht volhouden

 

Met de ramen reeds dicht vanaf ( 9:00 ) en zonwering omlaag.

Zwarte Piste

Famke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Maar vervelender is die slechte warmtewisselaar van mijn buurman z'n airco die een diep bromgeluid genereert, dan slaap ik helemaal niet omdat die erger is dan de witte ruis van mijn eigen ventilator.

Die brom kan op een toonhoogte zitten dat je er kriegel van wordt.

Hier wonen buren die een warmtepomp-installatie hebben die ook 's winters een hele dag een penetrante zoem geeft waar geen ontkomen aan is.

Het is behoorlijke overlast als je erin gevangen zit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met je te doen... Maar ja dat heb je met veel van die te duur verkochte en slecht geconstrueerde en foutief geïnstalleerde apparaten.

Waar mot die komme hange meneer? Uh nou daaro.

Dergelijke geluidsoverlast is gezondheid schadend, hartklachten en stress zijn bekende ziektebeelden bij dergelijke geluiden als je eigenlijk wil slapen.

 

 

Zwarte Piste

Famke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...