Ga naar inhoud


2024: Uit de krant vandaag.


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Uit het nieuws:

De piepers zijn van het Taiwanese merk Gold Apollo.

het betreft model AR-924 - onder licentie gefabriceerd door een vooralsnog onvindbaar Europees bedrijf genaamd 'BAC'.

 

Tot nu toe 9 doden en 2.750 gewonden.

 

image.png

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beeper, Pager heet het apparaat met een nummer in het display dat je moet bellen nadat je de beep beep hoorde. Sommige met sms tekst functie.

dat jullie dat niet meer kennen 🤔

Contraspionage is in dit geval geen huzarenstukje zoals in Israëlische kranten wordt gemeld maar het is poepsimpel en met die Hezbollah gasten daar zit ik niet mee.

aangepast door Tonskidutch
correctie nav eduard07

Canned Heat

JamiroQuai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oude tijd en in belgie werd dat semafoon of kleiner model semadigit genoemd.Jaren gehad voor het werk en een van de opvolgers was de draagbare telefoon die even groot was als zo een brandweerlamp met grote batterij eronder

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Beeper, heet het apparaat met een nummer in het display dat je moet bellen nadat je de beep beep hoorde. Sommige met sms tekst functie.

dat jullie dat niet meer kennen 🤔

Ik weet niet wie je aanspreekt met "jullie", maar ik val daar niet onder.

En die dingen heten in het Engels "pager"🙃

"Hezbollah vows retaliation against Israel for deadly pager explosions across Lebanon" 

(https://edition.cnn.com/world/live-news/lebanon-pagers-explode-hezbollah-israel-09-18-24-intl-hnk/index.html)

aangepast door Eduard07
  • Bedankt 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nos.nl/artikel/2537602-stage-studie-bijbaan-en-thuis-mbo-student-ervaart-stress-door-opeenstapeling

 

Ja per toeval heb ik uiteindelijk twee dagen "meegelopen" met één docent MBO.

 

Waar het fout is gegaan met die "studenten" of mag ik dan toch nog scholieren zeggen, weet ik niet. Maar velen van hen studeren niet.

Het lijkt alsof je die gemiste 14 tot 16 jaar opvoeding moet compenseren en als docent helemaal niets vakinhoudelijk meer kunt overbrengen.

Ik doe nu vrijwilligerswerk voor een organisatie die scholieren helpt met hun huiswerk. Lagere school kinderen. Het is heel lastig om de scholier er met aandacht en focus bij te houden.

Overigens het lesmateriaal (programma's en online opdrachten) dat ze krijgen van school is iets van een zo bezopen kwaliteit welk ook ik niet meer begrijp.

 

M.a.w. ouderwets breuk delen of delen uitrekenen op je papieren kladblok met een potlood en gummetje achterop is geschiedenis.

sorry to be an old fart

Canned Heat

JamiroQuai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat stuk lees ben ik dan de enige die denkt bij mezelf "wat een gezever"?

De gemiddelde MBO leerling gaat op dit moment nog slechts 25 uur naar school en daarmee komen ze al in tijdnood?
Hoe gaan ze dat dan straks ervaren als ze 40 uur per week moeten gaan werken?

Bestond onze "studietijd" ook niet uit naar school gaan, huiswerk maken en verslagen maken en dan in het weekend kon je uit gaan?

 

Zou het niet gewoon een kwestie zijn van prioriteiten stellen ipv. dat gepamper waar men alsmaar mee bezig is?

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat is een goede constatering. @gerrit B

Ik ging om 7:00 uur van huis naar mijn opleiding HBO met een car pool { deux chevaux }

Maar het was wel zo dat mijn vader me om 6:30 uit bed sommeerde voor het ontbijt.

 

Financiële problemen had ik niet, hoezo ook als je nog jong en onvolwassen bent?

Mijn Budget was destijds zonder pay phone of cosmetica kosten of huur voor een kamer.

 

Wie geeft zijn kind zomaar een fatbike? Of wie is zo asociaal dat kinderen zelf ervoor kiezen het huis van de ouders te verlaten?

 

Om op MBO terug te komen, Middelbaar Beroeps Onderwijs van 1 tot en met 4, moet machtig mooi zijn als scholier, het ligt aan de "scholing".

 

 

 

Canned Heat

JamiroQuai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   1 lid

×
×
  • Nieuwe aanmaken...