Eduard07 Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober Een Ferrari zonder AI, dus. Die lantaarnpaal was eerst. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober En zonder menselijke Intelligentie 😁 Die makkers beheersen hun bolides gewoon niet. RIJLES NEMEN Coles Corner Richard Hawley
Eduard07 Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober Of autosleutels goed opbergen... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 21 oktober Geplaatst: 21 oktober In je brandkast werkt dus niet zoals we pas zagen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober In ieder geval heeft Arjen Lubach het gisteren ook nog even over gehad 🤣 Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober https://nos.nl/artikel/2541668-kamer-wil-vervuilende-werkbusjes-voorlopig-niet-weren-uit-binnensteden helemaal van de pot gerukt - wentelteefjes moeten gedraaid worden voorbereidende wetgeving NIET ik denk dat er gegronde redenen zijn om naar de rechter te stappen Coles Corner Richard Hawley
gerrit B Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober nee gewoon heel logisch en men had er al veel eerder een stokje voor moeten steken. Wel als gemeente een ieder verplichten dat deze elektrisch moet gaan rijden maar dan zelf de infrastructuur niet in orde hebben want als iedereen werkelijk elektrisch gaat rijden dan is het stroomnet overbelast en kan die het gewoon niet aan plus zijn er onvoldoende laadpalen om alles op te kunnen laden. Dat is het zelfde als jou verplichten nog uitsluitend te voet te gaan winkelen terwijl je weet dat je als voetganger dan een hindernisbaan moet zien te overbruggen en dat je na 1 Km lopen met de ambulance terug gebracht moet worden. 1 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober Onzin. Maar dat sentiment dat je hebt is omdat jij zelf ook diesel rijdt als ondernemer. Menig andere ondernemers hebben wel vroegtijdig elektrisch aangeschaft en die zakt hun broek nu af. Een meerderheid in de tweede kamer, dat is duidelijk dus wie. Het gaat over luchtkwaliteit in de binnensteden (milieuzones). En dat is overal in Europa een thema. voor het E-net zijn er wel degelijk oplossingen middels de tijdverschuiving en de beschikbaarheid van groene stroom, opladen vanaf 12:00 uur Coles Corner Richard Hawley
bellejt Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober in steden zijn ze al aan het herbekijken hier want bij studies hebben ze geen uitlaatgassen maar veel meer fijn stof omdat de banden van E wagens veel sneller slijten door het hoge gewicht en daar hadden de woke groenen niet over nagedacht ondanks dat ze zich experten noemen. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober (aangepast) https://www.autogids.be/autonieuws/ecologie/bandenslijtage-fijnstof.html fact check mag je naast je neerleggen en al helemaal omdat men nog maar 30 kilometer in het centrum mag rijden. VVD stokpaardje; voor ondernemers dienstbaar zijn en voor de gezondheid een klap in je gezicht. 22 oktober aangepast door Tonskidutch Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 22 oktober Auteur Moderator Geplaatst: 22 oktober Steden worden tot utopische wensgebieden waar niemand meer in kan leven. Leven is iets meer als in het bedachte habitat verblijven, het is wonen, werken, verplaatsen, winkelen, recreëren en sociaal interacteren met anderen. Caroline vatte het als volgt samen, in de tachtiger jaren waar in een stad als Amsterdam alles kon en mocht. In 2024 mag er in Amsterdam niets meer. Elektrisch rijden heeft voordelen, maar ook heel veel nadelen en onopgeloste problemen die dagelijks gebruik in de stad onmogelijk maken. Amsterdam heeft geen infrastructuur om alleen elektrische voertuigen in de stad op te laden. Veel dienstverleners zullen geen diensten en service meer verlenen in de stad. https://www.bnr.nl/nieuws/mobiliteit/10559241/zero-emissiezone-leidt-tot-wegblijven-werklui-niemand-wil-nog-werken-in-amsterdam?utm_term=Autofeed&utm_campaign=Owned&utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobox=1729482281 Amsterdam uitstootvrij is volgens mij een misleidende claim, ook elektrische auto's hebben uitstoot, alleen hangt de uitlaat niet onder de auto. We moesten ook hele steden van het (aard)gas afhalen, nadat de eerste stadsdelen gasloos gemaakt werden bleek de werkelijkheid weerbarstiger als de tekentafel, dat idee heeft men ondertussen ook opgegeven. Elektrisch rijden mag plaatselijk misschien schoon lijken, in totaal is de optelsom negatief in vergelijk met het huidige voertuigpark. Een moderne diesel, die reeds geproduceerd is en aan alle strenge milieueisen voldoet vervangen door een nieuw te produceren elektrisch voortbewogen voertuig, geeft een grote aanslag op delfstoffen en energie. De milieuschade elders op aarde die aangericht wordt om de benodigde grondstoffen te delven voor accu's en koper is enorm. Ik blijf het zeggen, technische problemen moet je laten oplossen door technici, niet door politici. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober 1 uur geleden, Tonskidutch zei: voor het E-net zijn er wel degelijk oplossingen middels de tijdverschuiving en de beschikbaarheid van groene stroom, opladen vanaf 12:00 uur 🤣😂 Nee sorry baas ik kan er niet om 8.00 uur zijn want ik kan pas na 12.00 uur opladen. Dus helemaal geen onzin maar de linkse rakkers zijn gewoon de weg kwijt en moeten even weer met beide benen op de grond zetten door een harde reset. Daarnaast als ik niet meer in veel steden mag rijden dan ga ik, en velen met mij, korting vragen op mijn wegenbelasting want ik betaal nu voor geheel Nederland en als dat niet meer mag dan wil ik ook niet meer betalen voor geheel Nederland 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober 12 minuten geleden, gerrit B zei: Daarnaast als ik niet meer in veel steden mag rijden dan ga ik, en velen met mij, korting vragen op mijn wegenbelasting want ik betaal nu voor geheel Nederland en als dat niet meer mag dan wil ik ook niet meer betalen voor geheel Nederland Je betaalt natuurlijk nooit om met de auto door voetgangersgebieden te rijden. Maar ik begrijp niet dat de Kamer niks leert van dat gerechtelijke vonnis van zo'n twee weken terug: https://www.rtl.nl/nieuws/economie/artikel/5474572/boeren-fosfaat-melkvee-rechters-mestfraudeurs-boete-ontzien Trefwoord: 'wispelturig overheidsbeleid' Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Coliseo Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober https://www.hln.be/binnenland/belgie-wordt-wat-groter-nederlandse-weert-verkoopt-stukje-grond-aan-ons-land~a0f23ea1/ Binnenkort spreken jullie allemaal "Belgisch" 😂
minplus Geplaatst: 22 oktober Geplaatst: 22 oktober Nog wat jaren wachten en we heten Belgerland of Nelgië want pecunia non olet.😁 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen