Tonskidutch Geplaatst: 5 november Delen Geplaatst: 5 november https://nos.nl/artikel/2543326-duitse-rechtsextremisten-opgepakt-op-verdenking-beramen-staatsgreep het was wel enigszins te verwachten dat men in Saksen na 10 jaar PeGiDa een andere voedingsbodem heeft de appel valt niet ver van de boom, zei men wel eens en dat met toedoen van die USSR bezetting gedurende 30 jaar, op ArteHD loopt al enige weken een boeiende documentaire over het ijzeren gordijn mediathek bezoeken Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 5 november Delen Geplaatst: 5 november 18 uren geleden, Eduard07 zei: En dan achteraf klagen over eerdere kabinetten waar we in meerderheid zelf op/voor gestemd hebben. Het huidige kabinet hebben we toch ook in meerderheid voor gestemd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 5 november Delen Geplaatst: 5 november 7 minuten geleden, Gerard 76 zei: Het huidige kabinet hebben we toch ook in meerderheid voor gestemd? Dat is de essentie van mijn opmerking niet. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 5 november Delen Geplaatst: 5 november Je geeft aan dat anderen achteraf klagen over kabinetten waar de meerderheid op gestemd heeft, maar doet dit zelf ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 5 november Delen Geplaatst: 5 november 1 minuut geleden, Gerard 76 zei: Je geeft aan dat anderen achteraf klagen over kabinetten waar de meerderheid op gestemd heeft, maar doet dit zelf ook. Ik constateer alleen een feit. Verder niks. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 6 november Delen Geplaatst: 6 november terug naar de YMCA mensen, America heeft gekozen. 1 Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 6 november Delen Geplaatst: 6 november En er is duidelijk gekozen zo blijkt het. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erwinnaar Geplaatst: 6 november Delen Geplaatst: 6 november 4 uren geleden, Tonskidutch zei: terug naar de YMCA mensen, America heeft gekozen. En zo is het: YMCA is de afkorting van Young Men's Christian Association. Het is een wereldwijde organisatie waarbij iedereen welkom is, ongeacht afkomst, achtergrond of levensovertuiging. Prima opmerking. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerrit B Geplaatst: donderdag om 19:31 Delen Geplaatst: donderdag om 19:31 (aangepast) Kreeg deze al binnen van iemand die duidelijk geen aanhanger van Trump en Musk is. Inmiddels hebben beide heren al wel enorm gecasht, Musk met zo'n 424 milioen aandelen Tesla van een slordige 294 dollar per stuk schijnt al zo'n 2 miljard dollar naar binnen te hebben geharkt. Hoeveel bitcoins Trump heeft is niet bekend maar ook hij zit flink in de lift door de stijging van de bitcoin welke hij zelf extra wil stimuleren tijdens deze regeer periode. donderdag om 19:32 aangepast door gerrit B type foutje zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: donderdag om 19:58 Delen Geplaatst: donderdag om 19:58 Ik koop al tig jaren waar mogelijk alleen maar Europees. Hoewel bij m'n Franse auto's inmiddels best wat Chinees zal zitten. En ik vind een Tesla super maar zal er nooit een kopen. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cookie monster Geplaatst: vrijdag om 11:20 Delen Geplaatst: vrijdag om 11:20 https://www-yahoo-com.translate.goog/tech/japan-just-sent-the-worlds-first-wooden-satellite-to-space-194055742.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=en Ben benieuwd !! 📡🚀🛸🛰️ Wat met ruimtetermieten ?? Wat met ruimteschepen uit karton ?? Bomen meenemen op ruimtereis 🌴🌴 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 11:25 Delen Geplaatst: vrijdag om 11:25 jaaha en houtlijm niet te vergeten. Ik dacht nog, toen ik die raportage zag eergisteren dat ze al genoeg hout verbruiken en verbranden op de aarde , maar ja waar komt al dat hout vandaan? 1 Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: vrijdag om 17:03 Delen Geplaatst: vrijdag om 17:03 Afvalplastic gebruiken met mest als aandrijving. Zijn we 2 problemen kwijt als we maar genoeg omhoog schieten. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 10:44 Delen Geplaatst: zaterdag om 10:44 https://nos.nl/artikel/2543813-meisje-13-vingers-kwijt-door-vuurwerkbom-die-naar-binnen-werd-gegooid-in-brussel fijne gasten daar in Brussel, pesten wordt aangeleerd, bedankt ouders Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: zaterdag om 11:26 Delen Geplaatst: zaterdag om 11:26 De dader lijkt me een geschikte kandidaat voor een heringevoerde dienstplicht. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen