D-box Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari (aangepast) Ik heb ongeveer 4 jaar na opzegging kunnen kijken naar het aanbod van CDS; dit is nu ten einde . Ik ben blij dat ik mijn kaart niet heb aangeboden op dit board. CDS is dus bezig met een opschoning. 12 januari aangepast door D-box ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Tonskidutch Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Ja of de kaart is gewoon stuk. 😁 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
easygoerik Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Hier is de kaart gisteren net NA de 'Slimste' ook op zwart gegaan. Nu volg ik eerlijk gezegd de laatste ontwikkelingen niet zo .. maar het zomaar niet de kaart hoeven te zijn maar je kaartlezer. Zou bijna rondvragen: van wie mag ik even een witte module lenen om te testen? 😉
Codx Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari (aangepast) 26 minuten geleden, easygoerik zei: Hier is de kaart gisteren net NA de 'Slimste' ook op zwart gegaan. Je hoeft geen onderlijning aan te zetten hoor, en had jij ook een kaart waar je niet voor betaalde? Oftewel is deze terecht uitgezet? Er kan ook een storing zijn waardoor bepaalde kaarten uitvallen. Kijk eerst naar de datum op je kaart en of de PBM veranderd is. En dat geldt ook voor jou @D-box 12 januari aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
easygoerik Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Excuus voor onderlijning, foutje.. ik zal eens naar die datum / PBM bekijken. Als het niet meer werkt, is het ook prima. Heb Canal Digitaal toch ruim 17 jaar gesponsord en de laatste 1.5 jaar niet meer.
gps Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Mijn 2 kaarten hebben na opzegging begin 2019 dus nog 5 jaar gewerkt, de eerste ging vorige week op zwart en de tweede ging gisteren op zwart.
Moderator ceesv Geplaatst: 12 januari Moderator Geplaatst: 12 januari Mijn kaarten gaan eind deze maand op zwart, ik ben benieuwd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Even mijn verlopen kaarten insteken. Je weet maar nooit😁 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Ja ik dacht nog ik stuur hem aan @Jürgen in 2017 maar hij was toen toch wel uitgeschakeld na 2 jaar einde abonnement. De laatste heeft @John van Dreumel gekregen echter heeft die nooit laten weten of hij het nog doet. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Codx Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari (aangepast) 1 uur terug, ceesv zei: Mijn kaarten gaan eind deze maand op zwart, ik ben benieuwd. Wat je moet doen is unique emm's blokkeren in oscam, dan kun je nog tot ongeveer eind maart blijven kijken. shared emm's zorgen er voor dat je datums ongeveer 7-8 wkn vooruit gaan, als je unique emm's blokkeert kunnen die niet de PBM wijzigen en blijven je tiers dus nog geldig totdat de shared emm's niet meer overeen komen en naar error gaan. Dan kun je eind maart/begin april nog een keer een heractivatie op je kaart geven (de blokkade weghalen) en dan weet je of die echt is uitgezet. Bij sommige blijven er nog een aantal zenders werken, bij andere krijg je FreeToView PBM. 12 januari aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Noordzee Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Mijn kaart ging na de opzegging begin 2019 meteen helemaal op zwart. Wel apart dat sommige kaarten nog jarenlang aan hebben gestaan. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
D-box Geplaatst: 12 januari Auteur Geplaatst: 12 januari 2 uren geleden, Codx zei: .... Er kan ook een storing zijn waardoor bepaalde kaarten uitvallen. Kijk eerst naar de datum op je kaart en of de PBM veranderd is. En dat geldt ook voor jou @D-box Ik krijg de melding: "Uw smartcard heeft geen toegang tot deze zender" Kijk ik in mijn menu bij mijn module"M7 Group MultiStream" zie ik bij "Smartcard informatie" Management 05/03/2024 Canaldigitaal 13/03/2024. Maar jullie horen mij niet klagen hoor, ik heb ongeveer 4 jaar voor niks kunnen kijken 😸🤣 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Codx Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari 6 minuten geleden, D-box zei: Ik krijg de melding: "Uw smartcard heeft geen toegang tot deze zender" Kijk ik in mijn menu bij mijn module"M7 Group MultiStream" zie ik bij "Smartcard informatie" Management 05/03/2024 Canaldigitaal 13/03/2024. Maar jullie horen mij niet klagen hoor, ik heb ongeveer 4 jaar voor niks kunnen kijken 😸🤣 Met een module kun je weinig zien behalve de datum idd. Het beste is in een softcam stoppen om de PBM te zien, waarschijnlijk E0000000000 maar dan werken de radio zenders nog wel. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
easygoerik Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Bij mij; list 0 from 01/01/1990 to 13/03/2024. Geen andere zinnige info te zien. Ik gebruik 2 simpele Sab titan micro SE ontvangertjes. Heb nog oudere titan staan om een module in te stoppen. Einde abbo was 4e kwartaal 2021, dus heb ruim 2 jaar nog werkende kaart gehad.
D-box Geplaatst: 12 januari Auteur Geplaatst: 12 januari 2 minuten geleden, easygoerik zei: Dus heb ruim 2 jaar nog werkende kaart gehad. Prachtig toch! Ik lach me ook helemaal plat. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen