Mathjanssen Geplaatst: 12 januari Geplaatst: 12 januari Gisteren openpli 9.0 erop gezet. is effe wennen. mediatheek ard en zdf en sf1 erop gezet. moet nog testen of mediatheken werken. Picons geinstaleerd maar die doen het niet. althans komen niet in beeld. Mijn pc ziet via verkenner wel de box maar kan niet bij de HDD komen. Klik ik op de naam van de box, geeft hij aan dat het netwerkadres niet zou kloppen. Nou die klopt wel. alle tips zijn welkom. groet MJ en B.v.d
Mojo Geplaatst: 13 januari Geplaatst: 13 januari 8 uren geleden, Mathjanssen zei: Gisteren openpli 9.0 erop gezet. is effe wennen. mediatheek ard en zdf en sf1 erop gezet. moet nog testen of mediatheken werken. Picons geinstaleerd maar die doen het niet. althans komen niet in beeld. Mijn pc ziet via verkenner wel de box maar kan niet bij de HDD komen. Klik ik op de naam van de box, geeft hij aan dat het netwerkadres niet zou kloppen. Nou die klopt wel. alle tips zijn welkom. groet MJ en B.v.d Hier geen probleem na een 2e keer de Vusolo4k aan te klikken in de verkenner. 1e keer gaf een netwerk foutmelding . You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Oplossing Mathjanssen Geplaatst: 13 januari Auteur Oplossing Geplaatst: 13 januari Naam VUsolo4k_Studeer gewijzigd in VUsoloStudeer en daarna werkte het wel. MJ 1
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari Geplaatst: 13 januari (aangepast) Openresolve <> Hostname zoek daar maar eens naar op het internet dan vindt je ook de reden waarom Beter is het om een netwerkserver in de verkenner aan te maken met het IP-adres van je Solo4K (hebben we hier ook al besproken) Overigens is het alleen nodig om de hostname te veranderen indien je twee identieke modellen in je netwerk hebt. Indien je er maar één hebt is de default hostname voldoende. 13 januari aangepast door Tonskidutch Coles Corner Richard Hawley
Mathjanssen Geplaatst: 13 januari Auteur Geplaatst: 13 januari Heb 2 solo4K`s in het netwerk zitten. groet MJ
Tonskidutch Geplaatst: 13 januari Geplaatst: 13 januari aha, oké voor die het nog niet wisten, speciale leestekens kunnen niet gebruikt worden in de hostname. (opdat andere lezers die je topic tegenkomen meteen weten wat ze moeten voorkomen) Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen