Mysolo Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Hallo, heb een vraag over vu+ solo kan ik hier een iptv file in zetten. ( En dan ook iptv kijken 😬 ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari why nut? Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mysolo Geplaatst: 21 januari Auteur Delen Geplaatst: 21 januari Oké dat is mooi welke file moet daar voor hebben op mij vu+ solo 2 om iptv in te laden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing Tonskidutch Geplaatst: 21 januari Oplossing Delen Geplaatst: 21 januari (aangepast) hangt ervan af welke IPTV je nu bedoeld, maar de bekendste Hans settings (bij OpenPli) kun je met dreamBoxEdit er gewoon in zetten. https://dreamboxedit.com/de/einleitung/ 21 januari aangepast door Tonskidutch link Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mysolo Geplaatst: 21 januari Auteur Delen Geplaatst: 21 januari Top THNX voor de informatie 👍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henk1959 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Nog even een aanvulling. Op mijn VU Duo 2 heb ik de Xstreamity erop gezet. Werkt tot nu toe perfect met Pli. 8.3. Hierbij de link hoe ik het gedaan heb: [ZELFSTUDIE] Hoe een iptv-afspeellijst toe te voegen aan X-STREAMITY - ENIGMA2 Succes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mysolo Geplaatst: 21 januari Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 👍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 24 januari Delen Geplaatst: 24 januari Heb versie 4.31 van Xstreamity eens op mijn vuduo 4kSE gezet maar kan nu toch niet zeggen dat dit een beter beeld oplevert. Beeld met voetbal of andere snel veranderende beelden loopt nu niet echt soepel terwijl dit met dacht versie 2.71 wel beter was. Dat is in ieder geval de versie die je standaard uit PLI 8.3 kunt downloaden en installeren. Ik weet alleen niet of dit met mijn instellingen te maken heeft dat zou kunnen dus als iemand dan de juiste instellingen voor de vuduo 4kse hier zou willen posten kan ik eens kijken of dat resultaat oplevert. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Het zal spannend worden op de oude Vu+ SOLO of die dat trekt... Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kkkkk Geplaatst: 8 april Delen Geplaatst: 8 april m2b dat is ook een optie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frans B Geplaatst: 8 april Delen Geplaatst: 8 april De VU solo en de VU duo zijn gewoon te langzaam om IPTV te kunnen streamen. Ook geheugen is te weinig. De VU duo2 doet het wel prima. System Administrator (niet van deze site) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 10 april Delen Geplaatst: 10 april Nou uh, het ligt aan de stream zelf hoor... Want in je eigen netwerk THUIS kun je met de Solo prima de stream opvangen van de andere receiver. Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen