Hoogstraten Geplaatst: 23 januari Geplaatst: 23 januari Ik heb na vele jaren mijn abonnement bij Canal Digitaal opgezegd. Ik bied mijn kaarten bij deze te koop aan. MVG
Mimisiku Geplaatst: 24 januari Geplaatst: 24 januari De blauwe zou een Irdeto kaart zijn. Die kan niet meer worden gebruikt. De oranje (nog) wel... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Codx Geplaatst: 24 januari Geplaatst: 24 januari 2 uren geleden, Mimisiku zei: De blauwe zou een Irdeto kaart zijn. Die kan niet meer worden gebruikt. De oranje (nog) wel... Ik denk dat hij gewoon zo'n extra kaartje bedoeld. Of ze blauw of grijs zijn laat ik in het midden. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Mimisiku Geplaatst: 24 januari Geplaatst: 24 januari Die zijn echt grijs. De blauwe heb ik in mijn kaarten archief.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Frans B Geplaatst: 24 januari Geplaatst: 24 januari Achterkant is grijs, voorkant blauw/grijs. Is een oude seca kaart. System Administrator (niet van deze site)
Tonskidutch Geplaatst: 24 januari Geplaatst: 24 januari PLease... dit is te koop aangeboden geen discussie platvorm belangrijker is volgens de regels de vraagprijs die ontbreekt en juiste specificaties (oscam entiltements) The Crying Cowboys Aaron Rux
Hoogstraten Geplaatst: 27 januari Auteur Geplaatst: 27 januari Het zijn gewoon 2 kaarten die nog steeds werkend zijn as we speak. 1 hoofdkaart en 1 extra kaart. Of die laatste nu blauw of grijs is, daar zijn de meningen over verdeeld, i.i.g. niet oranje. S*ca kaarten uiteraard, maar je kan ze ook in n*gra modus draaien. Bij interesse om de kaarten over te nemen, graag een pm met bod. MvG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen