DirkDigler Geplaatst: 23 januari Geplaatst: 23 januari (aangepast) Op 10 december 2023 heb ik mijn VU+ solo2 geupdated van de laatste versie OpenPli 8 naar de toen actuele openPLi 9 versie. Sindsdien loopt de klok ca. 10 seconden per week te snel. Updatennaar de laatste build helpt niets. Wie weet wat er fout gaat? 23 januari aangepast door DirkDigler VU+ Solo2, VU+ Zero
Tonskidutch Geplaatst: 24 januari Geplaatst: 24 januari Je kan toch ook het satsignaal gebruiken voor het tijd management? The Crying Cowboys Aaron Rux
DirkDigler Geplaatst: 25 januari Auteur Geplaatst: 25 januari Dat heb ik ook al eens geprobeerd en hielp ook niets. VU+ Solo2, VU+ Zero
Tonskidutch Geplaatst: 26 januari Geplaatst: 26 januari Heb je dat gemeld bij OpenPli forum als BUG? The Crying Cowboys Aaron Rux
swa Geplaatst: 27 januari Geplaatst: 27 januari en anders proberen backup van je instellingen maken en de nieuwste versie van deze maand nemen. daarna instellingen terug zetten van je backup
Tonskidutch Geplaatst: 27 januari Geplaatst: 27 januari Daar zit misschien de angel in de huid, als je een foutje backupped en laat herstellen heb je weer die ellende. Ik zou het als BUG melden bij het forum want er is geen logische verklaring voor. The Crying Cowboys Aaron Rux
DirkDigler Geplaatst: 27 januari Auteur Geplaatst: 27 januari Ik heb mijn vraag zojuist op het OpenPLi forum gezet. Nu hopen dat er een oplossing komt want dit is echt heel vervelend. VU+ Solo2, VU+ Zero
Tonskidutch Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari Nou dat antwoord "daar" is verrassend. Weer iets bijgeleerd. The Crying Cowboys Aaron Rux
Oplossing DirkDigler Geplaatst: 2 februari Auteur Oplossing Geplaatst: 2 februari Inmiddels opgelost via OpenPLi forum VU+ Solo2, VU+ Zero
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen