Mojo Geplaatst: 30 januari Geplaatst: 30 januari (aangepast) Als het een DVB-T2/t/c is dan zoekt @Frans Ber nog een 30 januari aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Frans B Geplaatst: 30 januari Geplaatst: 30 januari (aangepast) Ik ben inmiddels voorzien. 2 weken geleden een complete decoder overgenomen. Met een twin sat suner en een DVB-C/T2. 30 januari aangepast door Frans B System Administrator (niet van deze site)
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari Vraagje of het de DVB-C/T2 is met die legacy aansluiting, dan wil ik hem wel voor 20 euro. Het moet er eigenlijk op staan op de print! The Crying Cowboys Aaron Rux
Frans B Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari ik ben bang voor je dat het deze niet is. 1 System Administrator (niet van deze site)
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari effe wachten wat @swa zegt / toont The Crying Cowboys Aaron Rux
swa Geplaatst: 31 januari Auteur Geplaatst: 31 januari 4 uren geleden, Tonskidutch zei: effe wachten wat @swa zegt / toont heb nog wat fotos misschien kom je er nu uit
swa Geplaatst: 31 januari Auteur Geplaatst: 31 januari dacht van elk 2 te hebben maar zijn 3 x sat tuners en 1 tC tuner deze mogen ook geruild worden voor 1 tC tuner voor de duok4se. 4 stuks voor 1
swa Geplaatst: 31 januari Auteur Geplaatst: 31 januari 5 uren geleden, Frans B zei: ik ben bang voor je dat het deze niet is. hier staat ook pt 251 op dat is het zelfde
Frans B Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari Ik zie op de eerste foto duidelijk DVB C/T staan en geen T2. Dus ik ben benieuwd of het zal gaan werken. System Administrator (niet van deze site)
swa Geplaatst: 31 januari Auteur Geplaatst: 31 januari 1 uur terug, Frans B zei: Ik zie op de eerste foto duidelijk DVB C/T staan en geen T2. Dus ik ben benieuwd of het zal gaan werken. weet niet of het werkte vroeger wel eens gekeken maar in belgie is er niets meer
swa Geplaatst: 31 januari Auteur Geplaatst: 31 januari 6 uren geleden, Frans B zei: Ik zie op de eerste foto duidelijk DVB C/T staan en geen T2. Dus ik ben benieuwd of het zal gaan werken. zou best kunnen dat het geen T2 is dit was er toch 10 jaar geleden nog niet dacht ik toch. geen probleem gaat hij richting kliko dan zijn het nog 3 sat tuners waarvan 1 nog nieuw niet gebruikt
pirrewit Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari Nieuwsgierig. Wat doet een T2 dat een T niet doet? Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Mimisiku Geplaatst: 1 februari Geplaatst: 1 februari HEVC en meerdere FEC’s…… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 1 februari Geplaatst: 1 februari Jammer, ik haak af. The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen