MrDish Geplaatst: 30 januari Geplaatst: 30 januari Hallo leden, sinds kort zie ik op een Social -Media website een onderwerp over ;Waste Oil Burners. Als je de filmpjes bekijkt ,lijkt het allemaal zo simpel. En Vat met afgewerkte olie ergens aan een draad of staand op een plank. een pijpleiding naar een kachel of Vat met een blazer of compressor voor de zuurstof. Ff zorgen voor een Fikkie voor het begin .brand het goed ,laat je de olie er in druppelen . en met de compressor heb je ff later een (machtig) mooi (gloedrode ) kachel of vuurspuwende kachelpijp. Alles leuk en aardig ,maar zit er ergens een veiligheids... of beveiliging op ?! Mvg
Mojo Geplaatst: 30 januari Geplaatst: 30 januari En gelukkig niet zo vervuilend🤷♂️ You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Psychosammie Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari Dat is gewoon een ouderwetse oliekachel. Neem er gelijk een paar gasmaskers bij. Bedenk wel dat je in een stookseizoen een 700 liter nodig hebt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Klaas1967 Geplaatst: 31 januari Geplaatst: 31 januari Een compressor laten draaien kost natuurlijk ook een en ander, dus je verbrand zeg maar gevaarlijke olie. Waar blijft je winst? Deze olie die je verbrand bevat allemaal gevaarlijke bestand delen en zijn kanker verwekkend en dan nog het puntje veiligheid. Nee zeker niet doen!!
Moderator ceesv Geplaatst: 31 januari Moderator Geplaatst: 31 januari Nog afgezien van de roetvorming in je rookkanaal met als extra bonus een schoorsteen brand. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 31 januari Auteur Geplaatst: 31 januari 2 uren geleden, Klaas1967 zei: Een compressor laten draaien kost natuurlijk ook een en ander, dus je verbrand zeg maar gevaarlijke olie. Waar blijft je winst? Deze olie die je verbrand bevat allemaal gevaarlijke bestand delen en zijn kanker verwekkend en dan nog het puntje veiligheid. Nee zeker niet doen!! Was ook benieuwd naar jullie meningen. Zag of je ziet filmpjes voorbij komen met vuurspuwende pijpen ,bla bla bla
MrDish Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Ff terug komend op dit onderwerp , vraag ik mij 1 ding af ; als je dan zo`n druppel systeem bekijkt van zo`n ( eigengebouwde) brander , waarom vliegt of brandt de olie die nog in de leiding zit dan ook niet ?! , je zou bijna een ketting reactie verwachten van dat brandende goedje. Wie weet hier het antwoordt op . Mvg
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Gooi er nog wat plastic en ander huisvuil boven op en steek de hele zooi in de hens. Over luchtvervuiling maken de anderen zich wel zorgen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
MrDish Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Waarom zou ik . Dat antwoordt wat je gaf , is geen antwoordt die ik vroeg. Mvg
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden De olie in de leiding kan niet branden omdat er geen zuurstof bij kan komen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Huh , apart . Het staat toch in verbinding met lucht , anders zou er ook géén vuur zijn. Verklaar ! ?
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Zit er zuurstof in je leiding of is die verdrongen door brandstof? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 46 minuten geleden Auteur Geplaatst: 46 minuten geleden Op de filmpjes en video`s zie je zwarte vloeistof , wat door kijk glaasjes en in trechtertjes te recht komt . Mvvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen