zeeteefje Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari De Canal+ TV app is inmiddels beschikbaar, maar heeft vooralsnog de CanalDigitaal app niet vervangen, althans niet bij mij. Wie echter op dit moment een nieuw IPTV abonnement wil afsluiten op de website van CanalDigitaal komt terecht bij Canalplus nl en de Canal+ app. De CD pakketten 'vol' en 'bomvol' via de CanalDigitaal app worden kennelijk niet meer aangeboden. Via het satelliet abonnement wordt nog wel doorverwezen naar de CanalDigitaal app. Het lijkt er m.i. dan ook op dat de CanalDigitaal app alleen voor satelliet kijkers beschikbaar blijft. Dat maakt op zich niet veel uit, behalve dat de Nederlandse Canal+ app uitsluitend in de Nederlandse stores aanwezig is, terwijl de CanalDigitaal app in bijna alle stores te vinden is. Dit kan wellicht in de toekomst problemen geven voor buitenlandse gebruikers van de CanalDigitaal app zonder satelliet abonnement. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wanderer Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari bomvol is nu blijkbaar: CANAL+ TV, Sport, Films & Series € 14,95 / maand Samsung 40D6510WS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Heartsequencer Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Hier in Duitsland werkte de CanalDigitaal app alleen op Android; voor iOS (regio Duitsland) was de CD app niet beschikbaar. Inmiddels werkt de Canal+ app prima op Android - en ook op mijn iPad (iOS)! 🙂 Ik kan wel bevestigen dat tenminste in Duitsland de C+ app op Android & iOS prima werkt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zeeteefje Geplaatst: 7 februari Auteur Delen Geplaatst: 7 februari In Frankrijk staat de Nederlandse Canal+ app helemaal niet in de playstore, hetgeen overeenkomt met de mededeling op de website van Canalplus NL: "Kan ik ook in het buitenland kijken? Kijken kan in de hele EU. Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk (Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland) maken geen deel uit van de EU. Let op: Je kunt de CANAL+ app alleen in de Nederlande appstores downloaden." Gekopieerd inclusief de typefout van de website van Canal+. Ik kan dus niks testen, want de app kan niet worden geïnstalleerd zonder sideloaden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Het lijkt erop dat ze het zo hebben geregeld dat je de app in Nederland installeert en dan op vakantie in het buitenland kunt gebruiken. Als de app in het buitenland niet in de playstore staat krijg je ook geen updates en zul je inderdaad bij iedere update moeten sideloaden. Je kunt natuurlijk ook een VPN gebruiken om dit te omzeilen als daar de mogelijkheden voor zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
el renegade Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari 8 uren geleden, zeeteefje zei: In Frankrijk staat de Nederlandse Canal+ app helemaal niet in de playstore, hetgeen overeenkomt met de mededeling op de website van Canalplus NL: "Kan ik ook in het buitenland kijken? Kijken kan in de hele EU. Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk (Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland) maken geen deel uit van de EU. Let op: Je kunt de CANAL+ app alleen in de Nederlande appstores downloaden." Gekopieerd inclusief de typefout van de website van Canal+. Ik kan dus niks testen, want de app kan niet worden geïnstalleerd zonder sideloaden. Op welk apparaat probeer je het dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
moonchild Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari 9 uren geleden, Penthe zei: Het lijkt erop dat ze het zo hebben geregeld dat je de app in Nederland installeert en dan op vakantie in het buitenland kunt gebruiken. Als de app in het buitenland niet in de playstore staat krijg je ook geen updates en zul je inderdaad bij iedere update moeten sideloaden. Je kunt natuurlijk ook een VPN gebruiken om dit te omzeilen als daar de mogelijkheden voor zijn. Met een nederlandse telefoon zit je ook in het buitenland op de nederlandse appstore. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari 34 minuten geleden, moonchild zei: Met een nederlandse telefoon zit je ook in het buitenland op de nederlandse appstore. Ja enkel heb je die niet als je in het buitenland woont en zul je alternatief moeten vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zeeteefje Geplaatst: 8 februari Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 23 uren geleden, Penthe zei: Je kunt natuurlijk ook een VPN gebruiken om dit te omzeilen als daar de mogelijkheden voor zijn. Een VPN gebruiken is zinloos, dat verandert niks. De App/Playstore is gekoppeld aan het gebruikte account, niet aan het IP adres. Dan moet je op het device eerst een ander account installeren, dan een VPN op Nederland instellen en vervolgens een betaalmiddel toevoegen om dat account aan de Nederlandse Playstore te koppelen. Vanaf dat moment kun je de VPN weer uitzetten, dat nieuwe account zit nu in de Nederlandse Playstore. Maar dan heb je met dat account geen toegang meer tot apps in de appstore van het woonland. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Heartsequencer Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari @zeeteefje Welke resultaten geeft de playstore als je naar de "Canal+ App" zoekt? C+ gebruikt dezelfde app ook in Oostenrijk (en misschien ook andere landen). Met je goede inloggegevens kom je automatisch in de voor jou geldige abo terecht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
laslo Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari (aangepast) nou in Belgie werkt het niet . de canal+ app is in het duits en herkent de login van CD niet. De playstore omzetten naar Nederland geld dan voor een jaar en is ook niet zo eenvoudig. Het zou beter zijn als de internationale canal+ app de canaldigitaal login zou herkennen 8 februari aangepast door laslo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penthe Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari 2 uren geleden, zeeteefje zei: Een VPN gebruiken is zinloos, dat verandert niks. De App/Playstore is gekoppeld aan het gebruikte account, niet aan het IP adres. Dan moet je op het device eerst een ander account installeren, dan een VPN op Nederland instellen en vervolgens een betaalmiddel toevoegen om dat account aan de Nederlandse Playstore te koppelen. Vanaf dat moment kun je de VPN weer uitzetten, dat nieuwe account zit nu in de Nederlandse Playstore. Maar dan heb je met dat account geen toegang meer tot apps in de appstore van het woonland. Toch staat het hier beschreven in het Nederlands: https://www.privacyaffairs.com/nl/change-google-play-store-region/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 8 februari Moderator Delen Geplaatst: 8 februari Je telefoon kijkt naar de appstore uit de regio waar je telefoon woont. Daar verandert een vpn niets aan. Verander je het oorsprongsland zit je voor een jaar vast aan je nieuw basisland. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zeeteefje Geplaatst: 8 februari Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2 uren geleden, Heartsequencer zei: @zeeteefje Welke resultaten geeft de playstore als je naar de "Canal+ App" zoekt? C+ gebruikt dezelfde app ook in Oostenrijk (en misschien ook andere landen). Met je goede inloggegevens kom je automatisch in de voor jou geldige abo terecht. Wonend in Frankrijk kom ik uiteraard bij de Franse Canal+ app uit. Als ik de link vanuit CanalDigitaal aanklik krijg ik de melding " deze app is niet beschikbaar voor je apparaten": Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Heartsequencer Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari @zeeteefje Heb je bij de franse app al jouw CD-inloggegevens ingetoetst? Bij mij schakelde daarna de duitse app zometeen over naar de NL-versie... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen