zeeteefje Geplaatst: 8 februari Auteur Geplaatst: 8 februari Nee, dat kan ik niet meer testen, ik heb het abonnement inmiddels opgezegd. Zo lang de oude CanalDigitaal app ook blijft werken is er ook nog geen probleem. CD schrijft op Facebook dat de app voor de satellietgebruikers niet van naam veranderd. Zo lang die app ook blijft werken zullen de buitenlandse abonnees geen probleem ondervinden omdat die app wel in de meeste playstores te vinden is. De vraag is echter hoe lang dat zo blijft.
DigisatBelgium Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari Dus hoelang gaat het nog mogelijk zijn om via satelliet nog in België naar de Nederlandse zenders te kijken als ze al moeilijk doen over de APP in het buitenland? Binnenkort terug naar af? Geen Nederlandse zenders meer in België? En dat voor een buurland (!) 😂 Dan is enkel illegaal nog mogelijk...
zeeteefje Geplaatst: 9 februari Auteur Geplaatst: 9 februari Via satelliet is nooit een probleem, dat is in de hele EU legaal volgens uitspraak van het EHJ. Een aanbieder mag in de hele EU het satelliet abonnement aanbieden, maar een aanbieder is dat niet verplicht en de aanbieder mag daar ook niet actief reklame voor maken. CanalDigitaal houdt zich exact aan deze uitspraak. Maar die uitspraak geldt echter niet voor IPTV. Als het verhaal klopt dat het Nederlandse account ook in een buitenlandse Canal+ app werkt, dan ontstaat er ook voor de app geen probleem. Maar dat staat nergens, dus zelfs als het nu werkt is niet zeker dat dit zo blijft.
DigisatBelgium Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Dus kijkers die geen schotel hebben/kunnen/mogen plaatsen in het buitenland zijn niet zeker of ze toekomstgericht nog kunnen kijken via de APP...We zullen maar afwachten wat het gaat worden zeker? Als CanalDigitaal hun APP ook gaat blokkeren voor buitenland zullen zo zowiezo veel klanten gaan verliezen.
oldebroek Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari 1 uur terug, DigisatBelgium zei: Dus kijkers die geen schotel hebben/kunnen/mogen plaatsen in het buitenland zijn niet zeker of ze toekomstgericht nog kunnen kijken via de APP...We zullen maar afwachten wat het gaat worden zeker? Als CanalDigitaal hun APP ook gaat blokkeren voor buitenland zullen zo zowiezo veel klanten gaan verliezen. Cadeautje voor NL ziet Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
el renegade Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari Volgens mij is er maar 1 app en afhankelijk welk pakket je kiest zie je de live zenders wel of niet.
zeeteefje Geplaatst: 13 februari Auteur Geplaatst: 13 februari Op dit moment zijn er twee apps: de CanalDigitaal app en de Canal+ app. De CanalDigitaal app is in bijna alle appstores beschikbaar, de Nederlandse Canal+ app is alleen in de Nederlandse store te vinden.
SoarSat Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari (aangepast) Als ik probeer in te loggen op canalplus.nl met mijn canal digitaal gegevens dan wordt mijn gebruikersnaam niet gevonden. Abonneren kan ook alleen maar met een Nederlands adres. 14 februari aangepast door SoarSat
zeeteefje Geplaatst: 14 februari Auteur Geplaatst: 14 februari Ja, de IP-only abonnementen van CanalDigitaal waren altijd al uitsluitend te abonneren met het opgeven van een Nederlands adres. Dat was vroeger bij satelliet ook, dus gebruikte elke abonnee die buiten Nederland woonde daar het adres van familie of vrienden voor. Dat zal niet anders zijn voor bestaande IP-only abonnementen, maar het wordt lastiger voor deze abonnees als de bijpassende app ineens niet meer te downloaden valt en/of geen update meer krijgt.
Penthe Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 1 uur geleden, SoarSat zei: Als ik probeer in te loggen op canalplus.nl met mijn canal digitaal gegevens dan wordt mijn gebruikersnaam niet gevonden. Abonneren kan ook alleen maar met een Nederlands adres. Je moet gewoon bij de Canal Digitaal website zijn. Net even gedaan! Hier gaan we dan. Verder ben ik niet gegaan want hoef geen extra abonnement.
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari en je hebt hopelijk niet bevestigd... 😁😁😁 man wat een prijzen, voor een doorgeef luik. uh sorry, moet iedereen zelf weten 😉 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Penthe Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari (aangepast) 15 minuten geleden, Tonskidutch zei: en je hebt hopelijk niet bevestigd... 😁😁😁 man wat een prijzen, voor een doorgeef luik. uh sorry, moet iedereen zelf weten 😉 Ja maar dat is de enige manier om ook via de app in het buitenland te kunnen kijken, want enkel IPTV kun je alleen met een Nederlands adres. Anders moet je het op naam van een vriend, kennis, familielid zetten. PS, na het laatste scherm gelijk de tab weg geklikt 14 februari aangepast door Penthe 1
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari denk ik dat je in het buitenland die Nederlandse programma's niet meer nodig zou hebben tijd voor een grote schoonmaak in Europa aangaande uitzendrechten Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Penthe Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari 1 minuut geleden, Tonskidutch zei: denk ik dat je in het buitenland die Nederlandse programma's niet meer nodig zou hebben tijd voor een grote schoonmaak in Europa aangaande uitzendrechten Ze hebben ooit beloofd 1 Europa, daar is nog altijd niets van gekomen. Je zou zonder enig probleem tv van je geboorte land moeten kunnen kijken in heel Europa. Met grote mond DVD beloven met 16 talen en het na nog niet eens een jaar reduceren naar taal land waar je DVD gekocht hebt plus paar luttele ondertitels. Gaat zo maar door de lijst is ellenlang met allemaal loze beloftes. Maar ok klaag mode off.
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari @Penthe het was na de val van het ijzeren gordijn dat we een dergelijk voornemen om europees te "kunnen" zijn en die beloftes ook waar wilden maken gehad hebben helaas ging dat alles weer verloren wegens de miljarden media industrie die conform de aandelen markt winsten wegpompen publieke media hadden nooit mogen worden uitbesteed zo terug naar die app Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen