SoarSat Geplaatst: 14 februari Geplaatst: 14 februari (aangepast) 9 uren geleden, Penthe zei: Je moet gewoon bij de Canal Digitaal website zijn. Net even gedaan! Hier gaan we dan. Verder ben ik niet gegaan want hoef geen extra abonnement. Canal Digitaal heb ik al, uit de conversatie hier begreep ik dat mensen met een Canal Digitaal abo op de Canal+ app kunnen inloggen. Wilde gewoon even aangeven dat dat bij mij in ieder geval niet lukt. 14 februari aangepast door SoarSat
zeeteefje Geplaatst: 15 februari Auteur Geplaatst: 15 februari 14 uren geleden, SoarSat zei: Canal Digitaal heb ik al, uit de conversatie hier begreep ik dat mensen met een Canal Digitaal abo op de Canal+ app kunnen inloggen. Wilde gewoon even aangeven dat dat bij mij in ieder geval niet lukt. Je schrijft iets anders : "Als ik probeer in te loggen op canalplus.nl met mijn canal digitaal gegevens dan wordt mijn gebruikersnaam niet gevonden." Inloggen op de canalplus.nl website is niet hetzelfde als inloggen op de Canal+ app. Voor IP-only gebruikers bij CanalDigitaal zou de app gewijzigd moeten zijn naar de Canal+ app volgens de mededelingen van CanalDigitaal.
DigisatBelgium Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari (aangepast) UPDATE 16/02/2024: Bij mij is de CANAL+ app beschikbaar, en ik woon in België:-) Ik kan gewoon inloggen met mijn adres en wachtwoord van CanalDigitaal app:-) 16 februari aangepast door DigisatBelgium
DigisatBelgium Geplaatst: 18 februari Geplaatst: 18 februari (aangepast) Op 14-2-2024 om 20:36, SoarSat zei: Canal Digitaal heb ik al, uit de conversatie hier begreep ik dat mensen met een Canal Digitaal abo op de Canal+ app kunnen inloggen. Wilde gewoon even aangeven dat dat bij mij in ieder geval niet lukt. Ik kan inloggen op de CanalDigitaal EN de Canal+NL website. Heb wel een satelliet-abonnement (RIANT), woon in België. De Canal+APP werkt ook bij mij correct 18 februari aangepast door DigisatBelgium
SoarSat Geplaatst: 19 februari Geplaatst: 19 februari 14 uren geleden, DigisatBelgium zei: Ik kan inloggen op de CanalDigitaal EN de Canal+NL website. Heb wel een satelliet-abonnement (RIANT), woon in België. De Canal+APP werkt ook bij mij correct Tja bij mij lukt het niet, gebruiker niet gekend ofzo komt er te voorschijn. Ik heb volgens mij geen riant.
Codx Geplaatst: 19 februari Geplaatst: 19 februari 2 uren geleden, SoarSat zei: Tja bij mij lukt het niet, gebruiker niet gekend ofzo komt er te voorschijn. Ik heb volgens mij geen riant. Maar je hebt wel een CDS abo ? En die namen riant, rijk en royaal zijn onzinnig en verwarrend, daarom houd ik liever de oudere pakketnamen aan, basis, familie en entertainment pakket. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Moderator ceesv Geplaatst: 19 februari Moderator Geplaatst: 19 februari Op 14-2-2024 om 20:36, SoarSat zei: Canal Digitaal heb ik al, uit de conversatie hier begreep ik dat mensen met een Canal Digitaal abo op de Canal+ app kunnen inloggen. Wilde gewoon even aangeven dat dat bij mij in ieder geval niet lukt. Heb je wel een "mijn Canaldigitaal" account? Je liet alleen zien dat je op internet op de site keek, maar niet ingelogd was. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
SoarSat Geplaatst: 19 februari Geplaatst: 19 februari 14 minuten geleden, ceesv zei: Heb je wel een "mijn Canaldigitaal" account? Je liet alleen zien dat je op internet op de site keek, maar niet ingelogd was. Ik heb een kaartje van canal digitaal, drie kaartjes zelfs. En we kijken via de Canal Digitaal app. Ik probeer dezelfde inlog gegevens en krijg gebruiker onbekend. Maar laat maar maakt niet uit via welke app we kijken. Als het niet meer werkt dan neem ik wel contact op met Canal Digitaal. Nu krijg ik deze melding trouwens:
laslo Geplaatst: 19 februari Geplaatst: 19 februari riant, rijk en royal zijn gewoon de namen die CD nu gebruikt voor zijn satelliet paketten , dus zo onzinnig is dat niet. Ik heb dus riant ( basis) en kan met mijn inlogegevens wel op de canal digitaal app en niet op de canal+ app inloggen.... dus mischien handig als de mensen die WEL kunnen inloggen op de canal+ app erbij vermelden welk abonnement ze precies hebben.
Moderator ceesv Geplaatst: 19 februari Moderator Geplaatst: 19 februari 7 minuten geleden, SoarSat zei: Ik heb een kaartje van canal digitaal, drie kaartjes zelfs. En we kijken via de Canal Digitaal app. Ik probeer dezelfde inlog gegevens en krijg gebruiker onbekend. Maar laat maar maakt niet uit via welke app we kijken. Als het niet meer werkt dan neem ik wel contact op met Canal Digitaal. Nu krijg ik deze melding trouwens: Ik krijg dit. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Codx Geplaatst: 19 februari Geplaatst: 19 februari 4 minuten geleden, laslo zei: riant, rijk en royal zijn gewoon de namen die CD nu gebruikt voor zijn satelliet paketten , dus zo onzinnig is dat niet. Nou en of het onzinnig is en heel slecht! ik weet niet welk marketing bureau dat bedacht heeft, zal vast geen Nederlandse zijn. Maar die kunnen beter iets geheel anders gaan doen, hopelijk zijn ze daar beter in. 1 SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Moderator ceesv Geplaatst: 19 februari Moderator Geplaatst: 19 februari Ik heb ook niet kunnen wennen aan die benamingen, ze zijn totaal niet passend voor het product. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
laslo Geplaatst: 19 februari Geplaatst: 19 februari 2 uren geleden, ceesv zei: Ik heb ook niet kunnen wennen aan die benamingen, ze zijn totaal niet passend voor het product. helemaal mee eens. Er is dus geen verschil tussen de canal+ app en canalplus.nl....werken allebei niet met m´n canaldigitaal inlog
Moderator ceesv Geplaatst: 19 februari Moderator Geplaatst: 19 februari Gebruikersnaam niet ingevuld? Kan je wel inloggen op "mijn Canaldigitaal"? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
laslo Geplaatst: 19 februari Geplaatst: 19 februari 5 minuten geleden, ceesv zei: Gebruikersnaam niet ingevuld? Kan je wel inloggen op "mijn Canaldigitaal"? natuurlijk, wat denk je..............het gaat hier om het feit dat bepaalde mensen wel op canal+ kunnen inloggen met hun canaldigitaal inlog en anderen niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen