Ga naar inhoud


Cahors Visiosat BIG Bi Sat - reserve materiaal


pieter532
Ga naar oplossing Opgelost door RicardoBelli,

Aanbevolen berichten


Heb al tweemaal zo een arm vervangen. Spring eens bij een schroothandelaar in de buurt binnen of kijk even bij de metaalcontainer in het plaatselijk containerpark van je gemeente/stad. Er ligt daar van alles dat je kan gebruiken. Ik heb er een oud droogrekken meegenomen (zoals op afbeelding) , zijn armen van een goeie 10 mm. dik perfect dus. Langs één kant is er reeds een plat stuk met bevestigingsgat. Op maat een stuk plat slaan en gaatje erin slaan aan het andere uiteinde. Eventjes schuren en wit spuiten.
Zo een oud rekken krijg je gratis mee.😉
 

1200x754.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Crazy Sat zei:

Zo een oud rekken krijg je gratis mee.😉

Hollander 😁

aangepast door Mojo
  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sprietje zei:

Ik zou toch liever aluminium buis nemen dan zo'n gelakt ijzeren buisje.

Voor nood zou het een oplossing zijn. Aluminium is er inderdaad veel geschikter voor dan pispotstaal

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Ollanders ...
Zelfs een Ollander weet dat staal roest. Dat is de bekendste eigenschap. Hierdoor moet je het metaal behandelen met verf of een coating. Maar vooral een voorbehandeling met een goeie laag antiroest.
Bovendien is staal sterker dan aluminium , aan de platte bevestigingspunten gaat aluminium soms breken , staal niet.

 

@Mojo

Pispot heb jij toch niet nodig , doe je toch altijd zittend. 🤪

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 15-3-2024 om 18:45, Sprietje zei:

Hier staat de calculator: https://www.dropbox.com/scl/fo/eqgsh023gt0hftni8gdgh/h?rlkey=50wz67xnl2if86qmxsc2rwwdk&dl=0

 

Het kan zijn dat de software als gevaarlijk wordt aangemerkt maar dat is hij niet.

Als je je locatie aan me door geeft wil ik de berekening van de calculator wel plaatsen.

 

dank je wel voor de software.. heel lang naar gezocht.. nooit kunnen vinden.

vu+ duo 4k se, Visiosat bisat met 13,19 en 23.5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...