Ga naar inhoud


goudvis drijft op zij


Mojo

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een goudvis uit mijn vijver gehaald die op zijn zijkant dreef. Ik heb de vis nu in een emmer zitten en binnen gezet. Er zit nog genoeg leven in en nu zwemt de vis doms normaal om vervolgens weer naar boven te komen drijven.

 

Iemand enig idee wat dr vis mankeert en wat ik er aan kan doen?

20240210_093322.thumb.jpg.381dc0b8b95288dc89fb94a0f531fbe1.jpg20240210_093333.thumb.jpg.91c08b1ba115ccf06b5ff001bdca7c80.jpg

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Tonskidutch zei:

Goede link. Had zoiets ook al ergens anders gelezen maar wil geen dingen doen die niet goed zijn voor de vis. Met name de luchtinname bij het voeren had ik nooit op gelet. Aangezien we nu in de winterperiode zitten voer ik ze niet meer (ergens gelezen dat dat niet goed zou zijn) maar er drijft altijd wel iets op het water om op te kauwen natuurlijk.

De vis lijkt er al beter aan toe te zijn dan gisteren. Waarschijnlijk omdat hij vanuit de koude vijver nu in een emmer met water op kamertemperatuur zwemt.

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel wat medicamenten die je kan gebruiken tegen eventuele bacteria maar we weten niet of die een rol spelen bij dit geval van blaasinfectie.

M'n schoonbroer legt altijd een paar teentjes knoflook in het water en voert net als op de link uitgelegd onder water.

beterschap 😁

 

Zwarte Piste

Famke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En, hoe is het met de patient?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...