Tonskidutch Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari Van CommanderData de mediathekviewweb waarbij dus alle mediatheken zijn samengevoegd. Maak voor testen een backup. zip uitpakken en manueel installeren enjoy enigma2-plugin-extensions-mediathekviewweb_1.0_all.zip The Crying Cowboys Aaron Rux
Alex1970 Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari Heb je met die plugin geen last van geoblocking? Op de computer moet ik vaak via een VPN downloaden. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Moderator ceesv Geplaatst: 11 februari Moderator Geplaatst: 11 februari Je ip adres zou geoblocking triggeren. Een computer of een Vu ontvanger gebruiken zou geen verschil mogen maken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 11 februari Auteur Geplaatst: 11 februari als je de plugin oproept kun je ook op de menu knop drukken waar je bepaalde Bondslanden kan kiezen als jouw locatie soms werkt het daarmee wel en soms niet, maar er is in duitsland ook de "kinderschutz" tijdens bepaalde uren gedurende de dag niet elke film kun je overdag dus kijken op de mediathek het is boeiend dat het groetendeels werkt maar enkele van de eigen producties zijn met geoblocking beschermd. The Crying Cowboys Aaron Rux
Alex1970 Geplaatst: 11 februari Geplaatst: 11 februari 2 uren geleden, bannadda zei: Wat kan ik met deze plugin op de vu De "Uitzending Gemist" van de Duitse publieke omroep bekijken. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari Auteur Geplaatst: 12 februari Series en films zelfs downloaden met cover en ondertitels. Er zijn ook rubrieken en klassiekers zoals Der Kommissar. The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari Auteur Geplaatst: 12 februari bij enkele skins komt er een foutmelding oplossing het bestand met deze overschrijven (DCC_E2.exe) "skin_HD.xml" bevind zich in: \usr\lib\enigma2\python\Plugins\Extensions\Mediathekviewweb uitpakken uit de zip en naar de map skin_HD.zip The Crying Cowboys Aaron Rux
bannadda Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari Dit kan op alle vu+ ontvangers geïnstalleerd worden of maakt het niet uit of het een vu of ander merk ontvanger is
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari Auteur Geplaatst: 12 februari Het is een plugin die CommanderData heeft ontwikkeld voor diverse boxen. Ik zette hem hier omdat die op mijn Vu+ ULTIMO4K gooed werkt. met de aanpassing van m'n ATILEHD skin zoals eerder beschreven. The Crying Cowboys Aaron Rux
bannadda Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari Heb de ipk geïnstalleerd waar kan ik mediathekviewweb vinden op mijn box
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari Auteur Geplaatst: 12 februari applicaties The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 18 februari Auteur Geplaatst: 18 februari Versie 1.1 is uit van CommanderData2338 The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen