Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ben benieuwd of hier ook mensen zijn die ervaring hebben met KPN tv+.

Ik ben overgegaan van dat naar KPN maar heb er spijt van als haren op mijn hoofd.


  • Moderator
Geplaatst:
59 minuten geleden, Klaas1967 zei:

Ik ben overgegaan van dat naar KPN maar heb er spijt van als haren op mijn hoofd.

Kan je dat toelichten?

Wat valt je tegen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Box wil niet starten pas na veel pogingen

Box loopt vast

Geluid niet synchroon

Spontaan herstart

Etc Etc……

 

Het is specifiek kpn tv+ ( oudere kpn tv wel goed)

En nee, ben niet kaal ( nog niet) riante dikke haardos.

Geplaatst:

Ik heb een keer zo'n box gehad die niks meer goed wilde doen. Die ene heb ik met aankondiging geretourneerd aan de provider en kreeg een nieuwe / vervanging die het prima deed.

Hier vragen heeft dus weinig zin, beter je provider bellen.

 

Come Back

Josh Rouse

 

Geplaatst:

Mijn vraag was of er mensen met ervaring  van KPNtv+ hier waren.

 

Je wilt niet weten hoevaak ik al gebeld heb!!

 

En nogmaals het gaat specifiek over tv+

  • Like 1
  • Moderator
Geplaatst:

Eens even op internet gekeken, een paar berichten over identieke klachten en ook berichten van gebruikers waar het probleemloos werkt.

Is die tv box bekabeld rechtstreeks een op je modem aangesloten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Tja die berichten heb ik ook gezien,

het gaat van probleemloos tot erg veel problemen.

 

Alles bij mij is aangesloten op de rechtstreeks experiabox met de kabels van KPN.

Desondanks is het niet goed te krijgen.

  • Moderator
Geplaatst:

Tja, ik denk dat wij niet veel voor je kunnen betekenen.

De oplossing zal van de provider moeten komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
2 uren geleden, Klaas1967 zei:

Box wil niet starten pas na veel pogingen

Box loopt vast

Geluid niet synchroon

Spontaan herstart

Etc Etc……

 

Het is specifiek kpn tv+ ( oudere kpn tv wel goed)

En nee, ben niet kaal ( nog niet) riante dikke haardos.

Contact opnemen met KPN. Mijn ervaringen met KPN is goed, tweemaal binnen 24 uur na melding defect, nieuwe TV box mogen ontvangen.

 

 

  • Like 1
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Geplaatst: (aangepast)

Precies, dan bel je toch KPN en laat je monteur komen die eea nakijkt en je KPN TV+ boxje omwisselt voor een andere.  Je kunt ook proberen een VIP 5202 te krijgen maar als je een nieuw abonnement hebt worden die niet meer uitgegeven.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:
9 uren geleden, Klaas1967 zei:

Box wil niet starten pas na veel pogingen

Box loopt vast

Geluid niet synchroon

Spontaan herstart

Etc Etc……

 

Het is specifiek kpn tv+ ( oudere kpn tv wel goed)

En nee, ben niet kaal ( nog niet) riante dikke haardos.

Ik heb zelf geen ervaring met die box. 

Wat je kunt doen is een reset van de ontvanger: 

Reset via het reset-knopje

Achterop de KPN TV+ box zitten een aantal aansluitingen. Naast de gele netwerkaansluiting zit een reset gaatje. Druk hierin een puntig voorwerp (paperclip) en houd die dan 7 seconden ingedrukt. 

eef4fb1b-37fa-40d4-be4a-4712baa4db3f.png

Het apparaat zal alle persoonlijke instellingen wissen. Je kunt hierna het installatieproces opnieuw doorlopen.

 

 

Wat betreft het geluid

 

 

  • Experimenteer met de geluidsvertraging instellingen
  • Zet je geluid op passthrough of eventueel stereo
  • Als je tv HDMI poorten heeft die een verschillend Hz hebben (60 of 120), zorg er dan voor dat zowel TV+ Box als je geluidsapparatuur op een poort met dezelfde waarde zijn aangesloten.
  • Zap naar een ander kanaal en weer terug
  • Herstart de TV+ Box

 

Alle informatie heb ik van het KPN-forum. 

 

Lukt het allemaal niet? Bel dan morgen vanaf 8.00 met het gratis KPN-nummer 0800-0402. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...