DIGIWIEW Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari hoi hier drie boxen van kpn + diw 7022 bedoel je toch geen enkel probleem wel alles goed doorlopen en de updates laten installeren loopt lekker snel maar net wat ze hier zeggen mocht dat bij jou niet lukken gewoon bellen en eisen dat ze het oplossen je betaald er ook voor elke maand Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Klaas1967 Geplaatst: 18 februari Auteur Delen Geplaatst: 18 februari Op 13-2-2024 om 12:42, Tonskidutch zei: is het dan opgelost met alle suggesties die men deed? Nee helaas niet, zou ook een wonder zijn want dit loopt al >10 mnd. Volgende week komt er eindelijk een update hopelijk verschaft die dat wonder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 28 februari Delen Geplaatst: 28 februari Heeft dat wonder al plaatsgevonden? 1 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noordzee Geplaatst: 29 februari Delen Geplaatst: 29 februari Op 28-2-2024 om 14:49, Psychosammie zei: Heeft dat wonder al plaatsgevonden? Wanneer komt ‘ie? Preselectie: 21 februari Deze groep bestaat uit een willekeurige groep klanten. Als alles goed gaat, gaan we door met de verdere uitrol. Uitrol: 27, 28 en 29 februari Heb je hem na 29 februari nog niet, dan kun je de update zelf starten via: Menu > instellingen (wieltje) > Informatie > KPN TV+ app Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: 29 februari Delen Geplaatst: 29 februari Heb je glas of koper? ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart Maakt het wat uit dan ? Op koper kun je "pair bonding" door KPN laten doen in de centrale waardoor je snelheid stijgt tot ongeveer het dubbele. Ik heb dat in Amsterdam niet nodig gehad, maar wel een monteur aan huis die tweemaal naar de centrale moest en bij mij een breuk repareerde en het was daarna perfect. In Maastricht had ik op het oude adres ook "pair bonding" van XS4ALL (is dus netwerk van KPN) en dat was een gratis aanpassing. alhoewel XS4ALL natuurlijk duurder was per maand dan KPN. een rottig arris settop boxje moet je gewoon terug sturen net als @paardegek schreef, heb ik ook gedaan Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noordzee Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart 3 uren geleden, Tonskidutch zei: een rottig arris settop boxje moet je gewoon terug sturen net als @paardegek schreef, heb ik ook gedaan Het is juist geen Arris-box. Het gaat hier om de nieuwe KPN TV+-ontvanger. Ben je eenmaal overgestapt op KPN TV+?, dan mag je niet meer terug naar de oude ontvangers. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart aha dank je voor de nieuwe informatie tov die ervaringen met kpn+ zul je wel blij zijn met de Vu+ en Digitenne module 😁 Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noordzee Geplaatst: 1 maart Delen Geplaatst: 1 maart (aangepast) Ja, ik heb hier thuis wel zo'n KPN TV+-ontvanger op zolder liggen. Maar die zit nog steeds in de doos verpakt, de ontvanger is nooit gebruikt. Ik ben heel tevreden met Digitenne in combinatie met de FTA-satellietzenders en de legale streams. Wel maak ik soms gebruik van de KPN-app als back-up. Bijvoorbeeld als de ontvangst slecht is, maar dat komt gelukkig niet vaak voor. 1 maart aangepast door Noordzee 1 Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen