SIMBAke Geplaatst: 11 februari Delen Geplaatst: 11 februari chromium staat nog in de downloads , iets anders of nieuwer niet is er iemand die dat nog gebruikt ? werkt niet meer bij , en google vraagt dan om te updaten naar chrome , maar dat lukt niet natuurlijk andere browsers zijn er ook niet ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari Opera is er een die nog ouder en nog onveiliger is. Wat wil jij met dat ding op een enigma2 box? Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SIMBAke Geplaatst: 12 februari Auteur Delen Geplaatst: 12 februari ik wou via daar de apps bekijken zoal vrt max omdat dat met kodi niet lukt maar ik ben de enige blijkbaar die dat nog gebruikt VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing Windhoos Geplaatst: 12 februari Oplossing Delen Geplaatst: 12 februari ookal zou die chromium het nog doen, de cdm is verlopen dus videocontent kun je dan niet afspelen. Als het uberhaupt al kan. Ik denk niet dat de widevine cdm in die browsers ingebakken zit. Ook niet in chrome. Hobbyist, and developer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SIMBAke Geplaatst: 12 februari Auteur Delen Geplaatst: 12 februari op mijn stokoude imac gaat dat gewoon met chrome , maar ja dat is natuurlijk geen VU+ VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Windhoos Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari 23 minuten geleden, SIMBAke zei: op mijn stokoude imac gaat dat gewoon met chrome , maar ja dat is natuurlijk geen VU+ daar heb je neem ik aan een browser van deze tijd op staan? Hobbyist, and developer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SIMBAke Geplaatst: 12 februari Auteur Delen Geplaatst: 12 februari ja idd , meest recente chrome VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen