jeevanhoof Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari Vorige week was ik in de Hubo. Ik zag er een wifi stekker. Op de foto een Nederlands model, maar ik ging er vanuit dat er wel een Belgische stekker zou inzitten. Niet dus. Nieuwschierig dat ik was, heb ik de vraag gesteld of ze deze stekker wel mochten verkopen in België. Het antwoord was dat dit een losse stekker was, een universele stekker die gewoon in België mag gebruikt worden. Daar heb ik toch mijn twijfels over. dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Moderator ceesv Geplaatst: 12 februari Moderator Geplaatst: 12 februari De term brandaarde kende ik nog niet. De afbeelding toont een Europees genormeerde contrasteker. De Frans Belgische heeft een penaarde. Stukje uitleg. https://www.worldstandards.eu/nl/elektriciteit/landenoverzicht-stekkers-voltage/belgie/ Volgens de regels mag het eigenlijk niet maar het wordt toch algemeen aanvaard en gedoogd. Het is 100% veilig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari Geplaatst: 12 februari goh wat een interessante vraag zeg. The Crying Cowboys Aaron Rux
jeevanhoof Geplaatst: 13 februari Auteur Geplaatst: 13 februari Het moet natuurlijk randaarde zijn 😞 Ik heb nog wat opgezocht en het blijkt toch verboden te zijn in Belgiê zoals ik al dacht Opmerking: stopcontacten met randaarding zijn in België verboden; dit vormt een gebrek op het vlak van de aarding en wordt gequoteerd onder categorie II. 51. indicatie van een risico op elektrocutie/brand (vlaanderen.be) dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Mojo Geplaatst: 13 februari Geplaatst: 13 februari 12 uren geleden, ceesv zei: De afbeelding toont een Europees genormeerde contrasteker. 1 uur geleden, jeevanhoof zei: Ik heb nog wat opgezocht en het blijkt toch verboden te zijn in Belgiê En dat zou dan weer niet kunnen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen