Plagmeijer Geplaatst: 16 februari Geplaatst: 16 februari Ik kijk canal plus app (zwarte app) op mobiel en TV (smart tv 4k 43 inch) ik kan herinnering ingeven op mobiel en op TV evenwel komt er plots geen herinneringsmelding meer op de TV (5 min voor taanvang programma) Wel melding op mobiel Heeft wel gewerkt maar stopte plots alles gereset opnieuw gedownload 3 x gemeld bij Canal Digitaal weten kennelijk geen oplossing iemand die dit probleem kent of heeft mee gemaakt mvg Dr Peter
Mojo Geplaatst: 17 februari Geplaatst: 17 februari En wat zegt de Canal P(l)us klantenservice? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Plagmeijer Geplaatst: 1 maart Auteur Geplaatst: 1 maart Te weinig.info Ik heb 2 x 45 min met klantenservice gesproken Vraag door naar TD Antwoord Te weinig info Wat voor TD is dat
Moderator ceesv Geplaatst: 1 maart Moderator Geplaatst: 1 maart Wij hebben ook weinig info van je gekregen. Het enige wat we weten is: Op 16-2-2024 om 14:30, Plagmeijer zei: komt er plots geen herinneringsmelding meer op de TV (5 min voor taanvang programma) Wat verwacht je van ons met deze gegevens? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen