SoarSat Geplaatst: 28 februari Geplaatst: 28 februari Sinds kort loopt het geluid en de video niet synchroon bij RTL4 terugkijk programmas. Ik heb ze natuurlijk niet allemaal getest maar dit is bij mij in ieder geval zo bij Editie NL Afl 58
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari Geplaatst: 28 februari Gisteren zag ik nog een onsynchroon demissionair Rutten op het journaal via ZiggoGo. Het komt voor, waarmee die techniek anno 2024 toch wel te kakken staat. Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 28 februari Moderator Geplaatst: 28 februari Beeld en geluidstechniek was vroeger een vak! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
DIGIWIEW Geplaatst: 28 februari Geplaatst: 28 februari daarom heb ik nl zier er uitgedaan veel met ze gepraat maar ze kunnen blijkbaar niet oplossen beeld blijft hangen geluid loopt door niet om naar te kijken goedkoper maar dan liever wat meer betalen en gewoon zonder gedoe kunnen kijken de app van cd kan dit blijkbaar wel net wat er word gezegd het is en vak Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen