ceesmf Geplaatst: 1 maart Geplaatst: 1 maart Naar keuze een FCB-DVB-T tuner of een FCB-DVB-C tuner ruilen tegen een FCB-S2 tuner (allebei de tuners met bijbetaling kan ook) Beide tuners zijn ook te koop Doe in dat geval een redelijk bod , excl verz. kosten
John van Dreumel Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart PM gestuurd. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Mojo Geplaatst: 2 maart Geplaatst: 2 maart (aangepast) Let op! het T model is geen FBC maar Dual 2 maart aangepast door Mojo 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
ceesmf Geplaatst: 4 maart Auteur Geplaatst: 4 maart opmerking niet zo relevant als hij niet meer beschikbaar is, fcb genoemd omdat deze in het fcb slot , als zodanig gemerkt op de VU+ U-4k, moet en niet in het andere slot, daar is ook een enkelvoudige tuner voor beschikbaar Voor zover ik weet bestaat er ook gen fcb-dvb-t2 tuner
John van Dreumel Geplaatst: 10 maart Geplaatst: 10 maart @Nanya1996 Ik ben al een tijdje met CeesMF in gesprek maar de transactie is agv ziekte vertraagd. Ik heb hem net de gegevens van mijn S2x FBC tuner gestuurd. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
ceesmf Geplaatst: 10 maart Auteur Geplaatst: 10 maart Ruil is in principe akkoord, dus niet meer beschikbaar
ceesmf Geplaatst: 10 maart Auteur Geplaatst: 10 maart Mijn pm met m'n adres is ook verdwenen, syuur me aub een email naar het adres dat ik je eerder gepm'ed heb
John van Dreumel Geplaatst: 10 maart Geplaatst: 10 maart Inmiddels heb ik jouw adres gezien Cees. Jij het mijne ook? Er gaan dus zaken niet helemaal lekker m.b.t. PM’s. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten