Ga naar inhoud


Canal Digitaal test nieuwe satelliet


Sprietje

Aanbevolen berichten

Maar wat heeft de fastscan of ci modules met de signaalwaarde te maken, helemaal niks.  De juiste tip is al gegeven, sluit die m7 box aan en kijk of de signaal waardes daar mee beter of goed zijn, zo ja dan ligt het vermoedelijk aan je TV en dan kun je idd misschien beter een losse box gebruiken.  En anders ligt het in de buiten installatie.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


. Bericht was ook voor eduard07 bedoeld.  Die heeft de helft van mijn Schrijven niet gelezen of begrepen.  Als jij Codx bv  zou Schrijven : ik heb een elektrische fiets maar die heeft een actieradius van maar 20 km.   Hoe kan dat ?  . En eduard07 schrijft terug ik heb ook een elektrische fiets en die heeft een actieradius van wel 100 km . Wat moet daar nu mee  ?? 

Heb alle Nederlandse en Duitse zenders geïnstalleerd in de juiste volgorde.heb alleen niet veel singaal en kwaliteit sterkte.  Dat was alles. Maar ga jou tip zeker proberen met een losse m7 decoder.  Zien of het meer singaal kwaliteit geeft  . Bedankt  . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...