Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 2-3-2024 om 12:08, Clemens-vuplus zei:

Op Vrt1 (TVVlaanderen) is er het volgende "testbeeld" op dit moment op satelliet

Ik vermoed omdat Canal Digitaal de zender ook heeft misschien? Geen idee, maar is wel niet ok als TVV/Telesat klant imho.

Op Vrtmax is wel alles normaal, TVV app moet ik nog checken.

EDIT TV Vlaanderen app identiek als satelliet.

tvv.png

Momenteel met canaldigitaal op vrt op een M7 102 ook geen beeld op wielrennen: gecodeerd kanaal.

Alle andere zenders gaan wel.

Zal weer iets met de rechten zijn.

• Bedankt 1

Geplaatst: (aangepast)

@digitaal kijker zelfde ontvanger? Misschien dat ze in de Nagra mode flexibeler een kanaal tijdelijk kunnen zwart maken adhv ECMs dan met de Seca mode.

Toch in ieder geval al beter dan vorig jaar dat geen enkele TVV kijker problemen had.

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Geplaatst: (aangepast)

@Clemens-vuplus is niet met dezelfde ontvanger maar met de kaart in de box met Oscam, dus seca mode ;) 

wel nadelig als ze enkel nog CI+ gaan gebruiken dat er veel zonder tv zitten op bepaalde momenten met zo dingen.

was het via streaming op CD te bekijken??

heb dit niet gecheckt.

aangepast door digitaal kijker
  • Bedankt 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Heb vanmiddag nog even geprobeerd met een vu en een losse canaldigitaal kaart, daar wel beeld.

Andere kennis had ook geen beeld met een m7-102. Na de sport uitzending was het beeld weer terug.

De app had ik ook nog even geprobeerd, daar stond op dat de zender niet beschikbaar was tot 17.05 hr. 

• Bedankt 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen