kees321 Geplaatst: 6 juni Geplaatst: 6 juni 12 volt - 3,5 A Da's niets bijzonders, hooguit iets hogere stroomsterkte. Andere voeding zoeken 12V - > 3,5 A Draadje door knippen en overzetten. ( let op de polariteit ! )
FGH77 Geplaatst: 6 juni Auteur Geplaatst: 6 juni Ik denk dat ik eerder voor een compleet nieuwe voeding zou gaan zonde draadjes doorknippen, etc. Ik ben nog geen 12V voeding tegen gekomen die meer dan 3.5 A heeft en zo`n grote plug van 5mm (DC Plug?).
Tonskidutch Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni dan zoek je wellicht op de verkeerde plek Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Moderator ceesv Geplaatst: 7 juni Moderator Geplaatst: 7 juni Reclame webwinkel verwijderd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni (aangepast) @ceesv uh stond toch geen webwinkel in mijn afbeelding en of text? heb het begrepen van FGH77 7 juni aangepast door Tonskidutch misver-standje Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Moderator ceesv Geplaatst: 7 juni Moderator Geplaatst: 7 juni Idd Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 7 juni Geplaatst: 7 juni Op 12-4-2024 om 11:10, Tonskidutch zei: HDMI overscan denk ik... kijk eens naar instellingen audio video ook op je TV dus kijken naar de instellingen aspect ratio en beeldinstellingen Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen