FGH77 Geplaatst: 1 april Auteur Geplaatst: 1 april Ik heb de Solo2 niet standaard bekabeld aan de router hangen; dat doe ik alleen maar als ik bv een opname wil opslaan op de PC of als ik bezig met het oppikken van het signaal van de schotel voor de app op de telefoon.
Tonskidutch Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april ja dan weet je wat je te doen staat. Want ook het inrichten van het nieuwe image + blabla moet aan de router gebeuren succes Nothing Compares 2U Jimmy Scott
FGH77 Geplaatst: 1 april Auteur Geplaatst: 1 april Dank, ik zal het nodig hebben. Wat mij wel is opgevallen, is dat de (meeste) opnames wel goed opgenomen worden als de Solo2 op standby staat.
FGH77 Geplaatst: 2 april Auteur Geplaatst: 2 april Ik heb de Solo2 bekabeld en heb in dreamboxEDIT via Tools het IP adres ingevuld en getest of er contact gemaakt wordt. Dat lukt allemaal. Ik heb ook een apart mapje op de PC gemaakt voor de zenderlijst en deze ingevuld in Local File Paths -> Local Data Directory. Ik zie alleen niet waar ik de zenderlijst van de Solo2 kan vinden om deze op de PC te zetten.
Tonskidutch Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april klik gewoon op de button Nothing Compares 2U Jimmy Scott
FGH77 Geplaatst: 2 april Auteur Geplaatst: 2 april 10 minuten geleden, Tonskidutch zei: klik gewoon op de button Dat heb ik gedaan. Moet ik dan kiezen voor receive files from dreambox of send files to dreambox?
Tonskidutch Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april (aangepast) receive = ontvangen, save = opslaan dan slaat hij dat op in het geselecteerde mapje transmit send = verzenden uit het mapje en tussentijds kun je natuurlijk ook je sortering aanpassen door zenders te slepen etc allemaal kaas van Llama 2 april aangepast door Tonskidutch send Nothing Compares 2U Jimmy Scott
FGH77 Geplaatst: 2 april Auteur Geplaatst: 2 april Ik krijg deze melding nadat ik op Receive files from deambox heb geklikt:
Tonskidutch Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april Ja prima nu op zoek naar de errors, zullen oude zenders of dubbele zijn. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april (aangepast) je hebt dus nu een backup op de 😧 << = D : schijf gemaakt. Daar ging het toch om voordat je gaat flashen!!! 2 april aangepast door Tonskidutch Nothing Compares 2U Jimmy Scott
FGH77 Geplaatst: 2 april Auteur Geplaatst: 2 april Na een paar keer op OK gedrukt te hebben , zie ik dit: Moet ik trouwens als ik de laatste image hebt geïnstalleerd, ook weer opnieuw de DiSEcq instellen en sofware zoals oscam, cd-fastscan en satfinder weer opnieuw installeren, zoals vermeld staat in de tutorial?
FGH77 Geplaatst: 2 april Auteur Geplaatst: 2 april 3 minuten geleden, Tonskidutch zei: je hebt dus nu een backup op de 😧 << = D : schijf gemaakt. Daar ging het toch om voordat je gaat flashen!!! Ik hoop dat ik de backup goed heb gedaan. Moet ik dan als ik dit weer op de Solo2 wil zetten, kiezen voor Send files to dreambox?
Tonskidutch Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april (aangepast) die instellingen moet je inderdaad ook nog opschrijven of fotograferen ( screenshots maken via het webinterface ) uiteindelijk leer je zo ook snel en goed voorbereid te werken flashen is makkelijk Ja send dan zet hij die backup netjes terug op het nieuwe image 2 april aangepast door Tonskidutch rood Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april p.s. de oscam config kun je natuurlijk ook backuppen met DCC_E2.exe http://www.bernyr.de/dcce2/ is ook handig om meerdere zaken te managen, het heet Dreambox Control Center dus je hebt per ftp en telnet controle Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Mojo Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Ja prima nu op zoek naar de errors, zullen oude zenders of dubbele zijn. Nou dat hoeft niet meer die zijn er al uit gehaald. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen