Tonskidutch Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april (aangepast) p.s. als je op het Vu+ webinterface komt heb je de poort niet toegevoegd die ik eerder melde 192.168.2.4:84 dus zo als hierboven Sorry mijn fout, bij enkele images is die poort :8081 dus 192.168.2.4:8081 13 april aangepast door Tonskidutch aanpassing rood Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april heb je mijn vorige reactie en correctie gezien? Nothing Compares 2U Jimmy Scott
FGH77 Geplaatst: 12 april Auteur Geplaatst: 12 april Ja. Ik kan geen verbinding maken. Ik heb mijn antivirus al uit staan
Tonskidutch Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april er moet niets voor staan dus geen https://www en zo alleen het adres 192.168.2.4:8081 en als die niet wilt is de oscam niet gestart eerst de oscam starten - blauw op de afstandbediening - VTI Cam center - indien er een vinkje bij oscam staat is die geladen herstarten toetsen Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april na die herstart moet je weer bij het webinterface kunnen komen 192.168.2.4:8081 anders praten we echt langs elkaar heen voor nop Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april (aangepast) de herstart van de SOLO2 kan geholpen hebben dat je zenderlijst nu geinitialiseerd geïmplementeerd is geworden maar ik had het eerder over de oscam herstarten... maakt niks uit als je beeld hebt zijn we al een stap verder nu weten we echter niet of je gecodeerde zenders werken, daar er nog geen oscam configuratie in staat 13 april aangepast door Tonskidutch blauw juiste woordkeuze Nothing Compares 2U Jimmy Scott
FGH77 Geplaatst: 12 april Auteur Geplaatst: 12 april Ik heb even snel langs de HD zenders gezapt die hier vaak worden bekeken, en die doen het allemaal. Ik zie alleen dat de informatie die je ziet als je op OK drukt op een zender niet mooi in beeld staat. Zie foto
Tonskidutch Geplaatst: 12 april Geplaatst: 12 april HDMI overscan denk ik... kijk eens naar instellingen audio video Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen